3 min. čitanja

Shein-ova strategija igara pod mikroskopom EU dok rast raste

Kineska aplikacija za brzu modu Shein je imala ogroman rast i trebala bi se otvoriti na londonskoj berzi kasnije ove godine. Evropski zvaničnici su zabrinuti zbog agresivnih strategija regrutovanja korisnika kompanije. Jedan takav pristup je Shein igra, koja pruža besplatne proizvode u zamjenu za upućivanje novih korisnika aplikacija.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Shein-ova strategija igara pod mikroskopom EU dok rast raste
Izvor: Depositphotos

Tinejdžerska korisnica TikToka Emily provela je sate igrajući se, ali nije dobila ništa. Kako je video postao viralan, hiljade ljudi je odgovorilo i više korisnika TikToka počelo je koristiti njihove kodove preporuke.

Njene zarazne igre u aplikaciji dovele su do toga da posao postane među najvećim kompanijama brze mode širom svijeta pomažući mu da se razvija nevjerovatnom brzinom. Šest različitih igara na aplikaciji – uključujući i onu koju je Emily igrala – može se pristupiti iz četiri zemlje EU, kao i iz Sjedinjenih Država i Ujedinjenog Kraljevstva. Igre obećavaju korisnicima da osvoje besplatni kredit ili “besplatne poklone” u vrijednosti do 3.000 eura.

Stručnjaci upozoravaju da bi Shein-ovi postupci mogli prekršiti zakon o zaštiti potrošača i dovesti do novčanih kazni u milijardama eura zbog mogućih kršenja zakonodavnih pravila Evropske unije koja kontroliraju velike internetske kompanije. Kroz indikatore napretka, tajmere i pop-up prozore koji prikazuju sve dobrote koje drugi ljudi dobijaju potpuno besplatno, program također nudi igrificirano iskustvo ohrabrujući korisnike da se pridruže.

Source: Shein

 

Od aprila, Evropska komisija je pomno pratila Shein, trgovca poznatog po svojoj igri “besplatnih poklona”. Prema Zakonu o digitalnim uslugama EU, trgovina je klasificirana kao “vrlo velika online platforma“, tako da Shein dolazi pod direktan nadzor. Zajedno sa sedamnaest drugih nacionalnih potrošačkih grupa, BEUC je nedavno tužio Sheinovog kineskog rivala Temu zbog navodne upotrebe prisile prema novom pravilu.

Sistemi “mamaca i prebacivanja” u igri, kao i upotreba lažnih tajmera i zagonetnih traka napretka mogli bi uzrokovati da Shein prekrši i Zakon o digitalnim uslugama. Evropska komisija je postavila Sheinu i Temuu još pitanja o tome kako garantuju da njihove aktivnosti prate Zakon o digitalnim uslugama.

Kazna bi mogla iznositi 1,7 milijardi eura. Shein se već našao na udaru kritika zbog korištenja prisilnog rada u svom lancu snabdijevanja, a ekološki aktivisti ukazali su na probleme održivosti koje je pokrenula niska cijena brze mode.

Za Shein, povećani nadzor od strane evropskih vlasti dolazi u ključnoj tački jer je grupa za ljudska prava sa sjedištem u Velikoj Britaniji zatražila od britanskog regulatora zaduženog za uvrštavanje na burzu da zaustavi Sheinov IPO u Londonu zbog tvrdnji o prisilnom radu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+