2 min. čitanja

Saznajte zašto potrošači vraćaju predmete i učinite proces što je moguće lakšim

Različiti faktori definiraju uspjeh brenda. I može se raspasti na potrošačkom iskustvu o povratu proizvoda.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Saznajte zašto potrošači vraćaju predmete i učinite proces što je moguće lakšim
Izvor: Depositphotos

Zadovoljstvo kupaca, utisak o brendu i povjerenje mogu biti pod velikim utjecajem povrata proizvoda. Iako se otvoreni pristup povratu – gdje prodavac ne postavlja pitanja – može činiti fleksibilnim – u stvari, to je samoporažavajuće. Trgovac mora saznati zašto klijenti donose robu. To im pomaže da riješe probleme u razvoju i podignu kalibar i raspon predstavljenih dobara.

Još jedno važno razmatranje su financijske; Efikasna kontrola zaliha i sprečavanje prevare može pomoći u podizanju marži.

Otvorena komunikacija

Iako su politike povratka od vitalnog značaja, njihova komunikacijska vrijednost je još veća. Na primjer, čak i uz velikodušnu politiku, potrošač bi imao užasno iskustvo ako kupi dobro online i otkrije da ga ne može vratiti u fizičku trgovinu. Isto tako, složene upute za pakiranje i otpremu vraćenih artikala imaju negativne učinke.

“Kvalitet korisničkog iskustva više ovisi o načinu na koji objašnjavate proces povrata nego o samoj politici povrata”, rekla je Kassi Socha, direktorica analitike u istraživačkoj i savjetodavnoj kompaniji Gartner.

Savremeni pogled na povrat naglašava smanjenje ukupnog broja povrata. Ako potrošač bude sretan na mjestu kupovine, to koristi ne samo njima, već i financijskoj situaciji poslovanja. Korištenje tehnologije kao što je virtualna stvarnost i nuđenje detaljnih informacija o proizvodu može pomoći u smanjenju broja povrata.

Source: Depositphotos

Još jedna ključna stvar je da bi proces trebao biti besprijekoran ako potrošač treba vratiti robu. Treba uzeti u obzir proširenje izbora povratka izvan konvencionalne mudrosti, uključujući i povratak uz rub. Što se tiče žalbi i povrata novca, komunikacija bi trebala biti jasna i otvorena; zakopavanje uvjeta na FAQ stranicama je, u najmanju ruku, čudno. Pravila povrata odgovaraju kategorijama, stranicama proizvoda ili procesu naplate.

Prodavači bi trebali tražiti metode za povećanje alternativa povrata i pojednostavljenje korespondencije o uvjetima povrata u budućnosti. Više otvorenosti i jednostavnosti u komunikaciji stoga pomaže u poboljšanju korisničkog iskustva i podizanju lojalnosti kupaca pomoću kojih se mogu riješiti problemi.

Na vrlo konkurentnim tržištima, ključno je pružiti potrošačima ne samo visokokvalitetne proizvode , već i jednostavan i otvoren mehanizam kupovine i povrata .

Efikasna komunikacija o politici povrata i očekivanjima klijenata u velikoj mjeri zavisi od marketinga e-trgovine. Kompanije za e-trgovinu mogu uvelike poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo i stvoriti povjerenje brenda uključivanjem eksplicitnih informacija o povratu u poruke nakon kupovine, sisteme naplate i opise proizvoda.

Podijelite članak
Slični članci
Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025
5 min. čitanja

Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025

Na osnovu Subscription Trends Q1 Report 2025 od strane Subscrybe-a, ovaj članak istražuje pet trendova koji preoblikuju ekonomiju pretplate. Umjesto jednostavnog sumiranja nalaza, uvidi su pažljivo prilagođeni za e-commerce preduzeća uz očuvanje originalnih podataka i primjera iz stvarnog svijeta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost
12 min. čitanja

Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost

Dugi niz godina, iskorištavanje kupona u trgovini za zaradu rabata ili nagrade bilo je nezgrapno putovanje kupaca. Kuponi su možda postojali koliko i same trgovine, ali pojava mobilnih uređaja donijela je sa sobom mobilne kupone i mogućnost pokretanja ‘višekanalnih’ kampanja lojalnosti, u kojima je trgovac mogao pokrenuti kod za popust koji se može iskoristiti i […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Pročitajte članak
Zašto su tržišne platforme najpametniji način za ulazak na novo tržište
8 min. čitanja

Zašto su tržišne platforme najpametniji način za ulazak na novo tržište

Širenje na novo tržište može se osjećati kao korak u nepoznato. Bilo da ste rastući brend ili ambiciozan startup, izazovi su beskrajni: visoki početni troškovi, nepoznati propisi, nedostatak lokalnih kontakata i fragmentirana logistika. Tu su platforme za tržište korisne. Današnje platforme za e-trgovinu nude moćan, skalabilan i niskorizičan način ulaska na nova tržišta bez teškog […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+