
Zadovoljstvo kupaca, utisak o brendu i povjerenje mogu biti pod velikim utjecajem povrata proizvoda. Iako se otvoreni pristup povratu – gdje prodavac ne postavlja pitanja – može činiti fleksibilnim – u stvari, to je samoporažavajuće. Trgovac mora saznati zašto klijenti donose robu. To im pomaže da riješe probleme u razvoju i podignu kalibar i raspon predstavljenih dobara.
Još jedno važno razmatranje su financijske; Efikasna kontrola zaliha i sprečavanje prevare može pomoći u podizanju marži.
Otvorena komunikacija
Iako su politike povratka od vitalnog značaja, njihova komunikacijska vrijednost je još veća. Na primjer, čak i uz velikodušnu politiku, potrošač bi imao užasno iskustvo ako kupi dobro online i otkrije da ga ne može vratiti u fizičku trgovinu. Isto tako, složene upute za pakiranje i otpremu vraćenih artikala imaju negativne učinke.
“Kvalitet korisničkog iskustva više ovisi o načinu na koji objašnjavate proces povrata nego o samoj politici povrata”, rekla je Kassi Socha, direktorica analitike u istraživačkoj i savjetodavnoj kompaniji Gartner.
Savremeni pogled na povrat naglašava smanjenje ukupnog broja povrata. Ako potrošač bude sretan na mjestu kupovine, to koristi ne samo njima, već i financijskoj situaciji poslovanja. Korištenje tehnologije kao što je virtualna stvarnost i nuđenje detaljnih informacija o proizvodu može pomoći u smanjenju broja povrata.

Source: Depositphotos
Još jedna ključna stvar je da bi proces trebao biti besprijekoran ako potrošač treba vratiti robu. Treba uzeti u obzir proširenje izbora povratka izvan konvencionalne mudrosti, uključujući i povratak uz rub. Što se tiče žalbi i povrata novca, komunikacija bi trebala biti jasna i otvorena; zakopavanje uvjeta na FAQ stranicama je, u najmanju ruku, čudno. Pravila povrata odgovaraju kategorijama, stranicama proizvoda ili procesu naplate.
Prodavači bi trebali tražiti metode za povećanje alternativa povrata i pojednostavljenje korespondencije o uvjetima povrata u budućnosti. Više otvorenosti i jednostavnosti u komunikaciji stoga pomaže u poboljšanju korisničkog iskustva i podizanju lojalnosti kupaca pomoću kojih se mogu riješiti problemi.
Na vrlo konkurentnim tržištima, ključno je pružiti potrošačima ne samo visokokvalitetne proizvode , već i jednostavan i otvoren mehanizam kupovine i povrata .
Efikasna komunikacija o politici povrata i očekivanjima klijenata u velikoj mjeri zavisi od marketinga e-trgovine. Kompanije za e-trgovinu mogu uvelike poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo i stvoriti povjerenje brenda uključivanjem eksplicitnih informacija o povratu u poruke nakon kupovine, sisteme naplate i opise proizvoda.