1 min. čitanja

Stopa napuštanja početne stranice

Stopa napuštanja početne stranice je udio ljudi koji napuste web stranicu nakon što pročitaju samo jednu stranicu bez interakcije ili odlaska na dodatne stranice. To pokazuje koliko je zanimljiva i relevantna prva stranica za zahtjeve i očekivanja posjetitelja.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Stopa napuštanja početne stranice je udio ljudi koji napuste web stranicu nakon što pročitaju samo jednu stranicu bez interakcije ili odlaska na dodatne stranice. To pokazuje koliko je zanimljiva i relevantna prva stranica za zahtjeve i očekivanja posjetitelja. Mnogo puta, visoka stopa napuštanja početne stranice znači da posjetitelji nisu bili dovoljno zainteresirani da ostanu u blizini ili nisu pronašli ono što su željeli. Da bi poboljšali korisničko iskustvo, optimizirali sadržaj i ohrabrili korisnike da ostanu duže ili istražuju dublje na web stranici – sve s krajnjim ciljem podizanja ukupnog angažmana i stope konverzije – trgovci i webmasteri ispituju stope napuštanja početne stranice.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+