1 min. čitanja

Šta su povratne veze?

Povratne veze su ključne za SEO, signalizirajući pretraživačima kao što je Google da je vaša stranica autoritativna. To su linkovi s drugih web stranica na vaše, s visokokvalitetnim povratnim vezama koje povećavaju vaše rangiranje i vidljivost pretraživanja.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Povratne veze su ključne za SEO, signalizirajući pretraživačima kao što je Google da je vaša stranica autoritativna. To su linkovi s drugih web stranica na vaše, s visokokvalitetnim povratnim vezama koje povećavaju vaše rangiranje i vidljivost pretraživanja. Kao off-page SEO element, backlinking nadopunjuje on-page SEO napore. Kvalitetni povratni linkovi djeluju kao preporuke, preporučujući vaš sadržaj drugima. Oni pomažu pretraživačima da odrede autoritet i relevantnost vašeg sajta za određene upite. Što se autoritativniji vaš sadržaj pojavljuje putem povratnih veza, Google više nagrađuje vašu stranicu. To čini povratno povezivanje bitnom komponentom učinkovite SEO strategije, izravno utječući na promet vaše web stranice i ukupnu online prisutnost.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+