Preduzeća moraju potrošiti novac kako bi privukla kupce i uvjerila ih da kupe njihove proizvode ili usluge. Ovaj trošak je poznat kao trošak akvizicije kupca. To je ključna metrika koja pomaže kompanijama da shvate koliko su profitabilni njihovi kupci i koliko efikasno generiraju prodaju.
Da bi izračunali ovaj trošak, preduzeća zbrajaju sve troškove vezane za marketing i prodaju, a zatim dijele taj ukupni iznos sa brojem novih kupaca stečenih tokom određenog perioda. To im daje jasnu sliku o tome koliko ulažu kako bi doveli svakog novog kupca.
Pažljivo prateći ovu brojku, kompanije mogu donositi pametnije odluke o svojim marketinškim strategijama i raspodjeli budžeta. Ako je cijena previsoka u usporedbi s vrijednošću koju svaki kupac donosi, možda je vrijeme da se preispitaju pristupi ili ciljaju različiti segmenti kupaca.
U konačnici, razumijevanje i optimizacija troškova akvizicije kupaca je ključ održivog rasta i dugoročnog uspjeha u današnjem konkurentnom poslovnom okruženju.