1 min. čitanja

Šta je trošak akvizicije kupca?

Preduzeća moraju potrošiti novac kako bi privukla kupce i uvjerila ih da kupe njihove proizvode ili usluge. Ovaj trošak je poznat kao trošak akvizicije kupca.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Preduzeća moraju potrošiti novac kako bi privukla kupce i uvjerila ih da kupe njihove proizvode ili usluge. Ovaj trošak je poznat kao trošak akvizicije kupca. To je ključna metrika koja pomaže kompanijama da shvate koliko su profitabilni njihovi kupci i koliko efikasno generiraju prodaju.

Da bi izračunali ovaj trošak, preduzeća zbrajaju sve troškove vezane za marketing i prodaju, a zatim dijele taj ukupni iznos sa brojem novih kupaca stečenih tokom određenog perioda. To im daje jasnu sliku o tome koliko ulažu kako bi doveli svakog novog kupca.

Pažljivo prateći ovu brojku, kompanije mogu donositi pametnije odluke o svojim marketinškim strategijama i raspodjeli budžeta. Ako je cijena previsoka u usporedbi s vrijednošću koju svaki kupac donosi, možda je vrijeme da se preispitaju pristupi ili ciljaju različiti segmenti kupaca.

U konačnici, razumijevanje i optimizacija troškova akvizicije kupaca je ključ održivog rasta i dugoročnog uspjeha u današnjem konkurentnom poslovnom okruženju.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU