1 min. čitanja

Šta je Title Tag?

Oznaka naslova u HTML-u se koristi za definiranje naslova web stranice. Ovaj naslov se prikazuje u naslovnoj traci preglednika ili na kartici kada korisnik pregledava web stranicu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Oznaka naslova u HTML-u se koristi za definiranje naslova web stranice. Ovaj naslov se prikazuje u naslovnoj traci preglednika ili na kartici kada korisnik pregledava web stranicu.

Također služi kao naslov kada je stranica označena ili dijeljena. Oznaka <title> je smještena unutar <head> odjeljka HTML dokumenta i kritična je i za korisničko iskustvo i za SEO (Search Engine Optimization)

Primjer:

The tag in HTML is used to define the title of a webpage. This title is displayed in the browser's title bar or on the tab when a user views the webpage.

Source: Open AI

U ovom primjeru, “My Awesome Website” je ono što će se pojaviti na kartici preglednika.

Ključne tačke:

  • Prikaz u pregledniku: Naslov se pojavljuje na kartici preglednika, pomažući korisnicima da identificiraju stranicu.
  • SEO: Pretraživači koriste oznaku naslova da bi razumjeli sadržaj stranice, što ga čini bitnim za rangiranje.
  • Bookmarking: Kada korisnik označi stranicu, oznaka naslova postaje podrazumevani naziv za bookmark.

Oznaka <title> je jedinstvena po tome što bi se trebala pojaviti samo jednom u odjeljku <head> HTML dokumenta.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+