1 min. čitanja

Šta je SWOT analiza?

SWOT analiza je strateški alat koji se koristi za identifikaciju i procjenu unutrašnjih snaga i slabosti organizacije, zajedno sa vanjskim mogućnostima i prijetnjama. Pomaže tvrtkama i pojedincima da donose informirane odluke procjenjujući faktore koji utječu na uspjeh i rizik.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

SWOT analiza je strateški alat koji se koristi za identifikaciju i procjenu unutrašnjih snaga i slabosti organizacije, zajedno sa vanjskim mogućnostima i prijetnjama. Pomaže tvrtkama i pojedincima da donose informirane odluke procjenjujući faktore koji utječu na uspjeh i rizik.

SWOT analiza je okvir koji ispituje unutrašnje faktore (snage i slabosti) i vanjske faktore (prilike i prijetnje) za vođenje strateškog planiranja i donošenja odluka. Pruža jasnu sliku konkurentskih prednosti i izazova, pomažući u razvoju efikasnih strategija.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU