1 min. čitanja

Šta je stopa odjave putem e-pošte?

Stopa odjave e-pošte mjeri postotak primalaca koji se odjavljuju od buduće komunikacije od pošiljaoca. Izračunava se dijeljenjem broja odjava sa brojem isporučenih e-mailova, a zatim množenjem sa 100.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Stopa odjave e-pošte mjeri postotak primalaca koji se odjavljuju od buduće komunikacije od pošiljaoca. Izračunava se dijeljenjem broja odjava sa brojem isporučenih e-mailova, a zatim množenjem sa 100. Primaoci se obično odjavljuju putem linka u e-mailu. Ova metrika je ključna za marketing putem e-pošte, zajedno sa stopama otvaranja, stopama klikanja, stopama napuštanja početne stranice i stopama konverzije. Visoka stopa odjave može signalizirati probleme sa relevantnošću sadržaja ili učestalošću e-pošte. Marketeri koriste ove podatke za usavršavanje strategija i poboljšanje zadržavanja pretplatnika.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU