2 min. čitanja

Šta je SERP?

Search Engine Results Page (SERP) je web stranica koju pretraživač prikazuje nakon što korisnik pošalje upit za pretragu. Razumijevanje različitih komponenti SERP-a je ključno za svakoga ko je uključen u digitalni marketing ili optimizaciju za pretraživače (SEO).

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Search Engine Results Page (SERP) je web stranica koju pretraživač prikazuje nakon što korisnik pošalje upit za pretragu. Razumijevanje različitih komponenti SERP-a je ključno za svakoga ko je uključen u digitalni marketing ili optimizaciju za pretraživače (SEO).

Zaronimo u ključne elemente koji čine tipičan SERP.

Primarne SERP komponente

  1. Organski rezultati pretrage

Ovo su neplaćeni oglasi koji se pojavljuju na osnovu algoritma pretraživača. Oni su rangirani prema relevantnosti i autoritetu, sa najrelevantnijim rezultatima koji se obično pojavljuju na vrhu stranice.

  1. Pay-per-Click (PPC) reklame

Također poznati kao sponzorirani rezultati, to su plaćeni popisi koji se pojavljuju na istaknutom mjestu na SERP-u. Oglašivači licitiraju za ključne riječi, a njihovi oglasi se prikazuju kada korisnici pretražuju te pojmove.

  1. AI pregledi

Relativno novi dodatak SERP-ovima, AI pregledi pružaju brze, sažete odgovore na upite korisnika. Oni su generirani sistemima umjetne inteligencije koji analiziraju i sintetiziraju informacije iz različitih izvora.

Važnost SERP pozicioniranja

Rangiranje na istaknutom mjestu u SERP-u može biti vrlo konkurentno, jer korisnici imaju veću vjerovatnoću da kliknu na rezultate na vrhu stranice. U stvari, studije pokazuju da prvi organski rezultat obično prima oko 30% svih klikova za datu pretragu.

Za preduzeća i kreatore sadržaja, razumijevanje SERP komponenti je od suštinskog značaja iz nekoliko razloga:

  1. Poboljšana vidljivost: Poznavanje kako SERP rade pomaže u optimizaciji sadržaja da se pojavi u različitim SERP karakteristikama, povećavajući ukupnu vidljivost.
  2. Bolje korisničko iskustvo: Usklađivanjem sadržaja sa SERP komponentama, možete pružiti korisnicima informacije koje su im potrebne u formatu koji preferiraju.
  3. Konkurentska prednost: Razumijevanje koje su SERP komponente najrelevantnije za vašu industriju može vam pomoći da nadmašite konkurente u rezultatima pretrage.
  4. Informirana strategija: Poznavanje SERP komponenti omogućava više strateških odluka u SEO i PPC kampanjama.

Kako se pretraživači nastavljaju razvijati, tako se razvijaju i komponente SERP-ova. Biti informiran o ovim promjenama i prilagoditi svoju digitalnu strategiju u skladu s tim je ključ za održavanje i poboljšanje vaše online prisutnosti.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+