1 min. čitanja

Šta je Rich Snippet?

Bogati isječak je prošireni isječak u rezultatima pretrage koji korisnicima pruža više informacija od običnog rezultata pretrage. To je poboljšani isječak koji prikazuje dodatne podatke izvučene iz strukturiranih podataka na stranici.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Bogati isječak je prošireni isječak u rezultatima pretrage koji korisnicima pruža više informacija od običnog rezultata pretrage. To je poboljšani isječak koji prikazuje dodatne podatke izvučene iz strukturiranih podataka na stranici.

Normalni rezultat pretrage sadrži samo naslov stranice, URL i kratak opis. Bogati isječak sadrži dodatne informacije koje pomažu korisnicima da dobiju bolji uvid već direktno u rezultatima pretrage. Na primjer, u slučaju e-commerce sajtova, bogati isječak može uključivati cijenu proizvoda, njegovu dostupnost i broj recenzija, što može povećati vjerovatnoću da će korisnik kliknuti na rezultat.

Bogati isječak je rezultat pravilno implementiranih strukturiranih podataka (na primjer, kroz označavanje proizvoda) i može značajno poboljšati vidljivost i atraktivnost stranice u pretraživaču. Za preduzeća, to znači veće šanse za dobijanje prometa iz organskog pretraživanja, jer su rezultati pretrage sa bogatim isječcima obično zanimljiviji i informativniji.

Pomoću Googleovog alata možete provjeriti kako radi vaša web stranica.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+