1 min. čitanja

Šta je namjera pretraživanja?

Namjera pretraživanja, također poznata kao namjera korisnika, odnosi se na primarni cilj ili svrhu iza korisnikovog upita za pretraživanje. Odražava ono što se korisnik nada da će postići, kao što je pronalaženje informacija, navigacija do određene web stranice, upoređivanje proizvoda ili završetak kupovine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Namjera pretraživanja, također poznata kao namjera korisnika, odnosi se na primarni cilj ili svrhu iza korisnikovog upita za pretraživanje. Odražava ono što se korisnik nada da će postići, kao što je pronalaženje informacija, navigacija do određene web stranice, upoređivanje proizvoda ili završetak kupovine.

Vrste namjere pretraživanja

  1. Informativna namjera: Korisnici traže znanje ili odgovore na određena pitanja (npr. “kako ispeći hljeb”).
  2. Navigacijska namjera: Korisnici imaju za cilj da pronađu određenu web stranicu ili stranicu (npr. “Facebook prijava”).
  3. Komercijalna namjera: Korisnici upoređuju opcije prije donošenja odluke (npr. “najbolji pametni telefoni ispod 500 €”).
  4. Transakcijska namjera: Korisnici su spremni da poduzmu akciju, često vršeći kupovinu (npr. “kupite tenisice za trčanje online”).

Zašto je namjera pretraživanja važna?

Razumijevanje i usklađivanje sadržaja sa namjerom pretraživanja osigurava relevantnost, poboljšava zadovoljstvo korisnika i poboljšava SEO performanse. Google daje prioritet sadržaju koji odgovara namjeri korisnika, što ga čini kritičnim za rangiranje u rezultatima pretrage.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+