2 min. čitanja

Šta je Meta Tag?

Meta oznaka u HTML-u pruža metapodatke o web stranici, koji nisu vidljivi korisnicima, ali su neophodni za pretraživače i pretraživače. Meta oznake se postavljaju unutar odjeljka '<glava>' HTML dokumenta i služe u različite svrhe, kao što je definiranje skupa znakova, autora, opisa, ključnih riječi i još mnogo toga.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Uobičajeni tipovi meta oznaka

1. Meta opis

Pruža kratak sažetak sadržaja web stranice, koji koriste pretraživači za prikaz u rezultatima pretrage.

<meta name=”description” content=”Ovo je web stranica o HTML meta oznakama i njihovim funkcijama.” >

2. Meta ključne riječi

Specificira ključne riječi relevantne za sadržaj stranice. (Manje važno za SEO danas.)

<meta name=”keywords” content=”HTML, meta tags, website, SEO”>

3. Viewport

Kontrolira kako se web stranica prikazuje na mobilnim uređajima.

<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0”>

4. Skup znakova

Specificira kodiranje znakova za web stranicu (UTF-8 se obično koristi).

<meta charset=”UTF-8”>

5. Autor

Specificira ime autora sadržaja.

<meta name=”author” content=”John Doe”>

Primjer meta oznaka u HTML-u

<! DOCTYPE html>
<html>
<Glava>
<meta charset=”UTF-8”>
<meta name=”description” content=”Saznajte sve o HTML meta oznakama i kako oni poboljšavaju SEO i funkcionalnost stranice.” >
<meta name=”keywords” content=”HTML, meta tags, SEO”>
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0”>
<meta name=”author” content=”Jane Smith”>
<title>Razumijevanje meta oznaka</title>
</glava>
<Tijelo>
<h1>Dobrodošli u Meta tag tutorial</h1>
</tijelo>
</html>

Važnost meta oznaka

SEO: Meta oznake, posebno opis i ključne riječi, pomažu pretraživačima da razumiju sadržaj stranice.
Korisničko iskustvo: Oznake poput ‘viewport’ poboljšavaju mobilnu responzivnost.
Metapodaci: Pruža dodatne informacije (autor, charset) korisne za pretraživače i pretraživače.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+