MMM analizira podatke o prodaji i marketingu kako bi procijenio utjecaj različitih marketinških aktivnosti na prodaju. Kompanije koriste ovaj pristup kako bi procijenile uspjeh svojih marketinških inicijativa i predvidjele kako buduće kampanje mogu uticati na stvaranje prihoda.
To je vrijedan alat za:
- Mjerenje marketinške efikasnosti
- Predviđanje utjecaja budućih kampanja
- Optimizacija marketinške potrošnje
Ključne komponente:
- Marketinški miks: Ovo obuhvata sve marketinške kanale koje kompanija koristi, od tradicionalnog oglašavanja do društvenih medija i promocija.
- Modeliranje: MMM koristi statističke modele, prvenstveno regresijsku analizu, kako bi kvantificirao utjecaj svakog marketinškog kanala na prodaju.
Prednosti MMM-a:
- Mjerenje efikasnosti: MMM pomaže identificirati koji marketinški kanali pokreću najviše prodaje i isporučuju najbolji povrat ulaganja (ROI).
- Optimizacija potrošnje: Razumijevanjem performansi kanala, preduzeća mogu efikasnije rasporediti svoj marketinški budžet.
- Predviđanje budućnosti: MMM omogućava kompanijama da predvide uticaj budućih marketinških kampanja na osnovu historijskih performansi.
Preispitivanje atribucije zadnjeg klika sa MMM-om omogućava preduzećima da se kreću dalje od pojednostavljenih mjerenja. Na primjer, ako dovodite u pitanje vrijednost nedavne bilbord kampanje, MMM pruža analitičke alate za procjenu njenog stvarnog utjecaja u širem marketinškom miksu.
Usvajanjem MMM-a, kompanije mogu steći nijansiranije razumijevanje svojih marketinških napora, što dovodi do više informisanih odluka i poboljšanih ukupnih marketinških performansi.