2 min. čitanja

Šta je Marketing mix modeliranje (ili MMM)?

MMM analizira podatke o prodaji i marketingu kako bi procijenio utjecaj različitih marketinških aktivnosti na prodaju. Kompanije koriste ovaj pristup kako bi procijenile uspjeh svojih marketinških inicijativa i predvidjele kako buduće kampanje mogu uticati na stvaranje prihoda.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

MMM analizira podatke o prodaji i marketingu kako bi procijenio utjecaj različitih marketinških aktivnosti na prodaju. Kompanije koriste ovaj pristup kako bi procijenile uspjeh svojih marketinških inicijativa i predvidjele kako buduće kampanje mogu uticati na stvaranje prihoda.

To je vrijedan alat za:

  1. Mjerenje marketinške efikasnosti
  2. Predviđanje utjecaja budućih kampanja
  3. Optimizacija marketinške potrošnje

Ključne komponente:

  • Marketinški miks: Ovo obuhvata sve marketinške kanale koje kompanija koristi, od tradicionalnog oglašavanja do društvenih medija i promocija.
  • Modeliranje: MMM koristi statističke modele, prvenstveno regresijsku analizu, kako bi kvantificirao utjecaj svakog marketinškog kanala na prodaju.

Prednosti MMM-a:

  1. Mjerenje efikasnosti: MMM pomaže identificirati koji marketinški kanali pokreću najviše prodaje i isporučuju najbolji povrat ulaganja (ROI).
  2. Optimizacija potrošnje: Razumijevanjem performansi kanala, preduzeća mogu efikasnije rasporediti svoj marketinški budžet.
  3. Predviđanje budućnosti: MMM omogućava kompanijama da predvide uticaj budućih marketinških kampanja na osnovu historijskih performansi.

Preispitivanje atribucije zadnjeg klika sa MMM-om omogućava preduzećima da se kreću dalje od pojednostavljenih mjerenja. Na primjer, ako dovodite u pitanje vrijednost nedavne bilbord kampanje, MMM pruža analitičke alate za procjenu njenog stvarnog utjecaja u širem marketinškom miksu.

Usvajanjem MMM-a, kompanije mogu steći nijansiranije razumijevanje svojih marketinških napora, što dovodi do više informisanih odluka i poboljšanih ukupnih marketinških performansi.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+