2 min. čitanja

Šta je Made-for-Advertising (MFA)?

Napravljeno za oglašavanje (MFA) odnosi se na web stranice koje su kreirane prvenstveno za generiranje prihoda od oglašavanja, a ne za pružanje vrijednog sadržaja ili istinskog angažmana korisnika. Ove lokacije obično imaju sljedeće karakteristike: Sadržaj niske kvalitete ili tanak koji može biti generiran umjetnom inteligencijom, plagiran ili minimalno uređen Prekomjerni plasmani oglasa koji dominiraju korisničkim […]

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Napravljeno za oglašavanje (MFA) odnosi se na web stranice koje su kreirane prvenstveno za generiranje prihoda od oglašavanja, a ne za pružanje vrijednog sadržaja ili istinskog angažmana korisnika. Ove lokacije obično imaju sljedeće karakteristike:

  • Sadržaj niske kvalitete ili tanak koji može biti generiran umjetnom inteligencijom, plagiran ili minimalno uređen
  • Prekomjerni plasmani oglasa koji dominiraju korisničkim interfejsom
  • Dizajnirajte obrasce koji maksimiziraju prikaze oglasa (kao što su prezentacije koje zahtijevaju više klikova)
  • Sadržaj posebno kreiran da privuče promet pretraživanja, ali pruža malu vrijednost
  • Visoki omjeri oglasa i sadržaja u poređenju sa legitimnim izdavačima

MFA sajtovi su problematični za ekosistem digitalnog oglašavanja jer:

  1. Iscrpite budžete za oglašavanje privlačenjem impresija koje imaju malo istinskog angažmana publike
  2. Stvorite loša korisnička iskustva koja mogu oštetiti percepciju brenda
  3. Razrijediti efikasnost programatskog oglašavanja
  4. Često koriste obmanjujuće taktike kako bi izgledali legitimnije nego što jesu

Kao što je spomenuto u prevedenom članku, MFA web stranice su činile približno 13% izdataka za programatsko oglašavanje u Q2 2024, što predstavlja značajan dio potencijalno izgubljene potrošnje na oglašavanje. Uspon generativne umjetne inteligencije učinio je stvaranje ovih stranica još lakšim, jer se sadržaj može masovno proizvoditi u velikim razmjerima.

Oglašivači i agencije sve više koriste alate za mjerenje sigurnosti brenda i kvaliteta kako bi identificirali i izbjegli ove stranice u svojim medijskim kupovinama.

Podijelite članak
Slični članci
Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji
3 min. čitanja

Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji

Amazon je upravo dokazao da ljetna kupovina može pobijediti zimske rasprodaje. Prvi četverodnevni Prime događaj maloprodajnog giganta (8.-11. jula) generirao je 2,08 milijardi funti u britanskoj online potrošnji – gotovo dvostruko više nego što je Crni petak donio 2024. godine. Brojke pokazuju da su potrošači još uvijek gladni velikih popusta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU