1 min. čitanja

Šta je ključni pokazatelj učinka?

Ključni pokazatelj učinka (KPI) je mjerljiva vrijednost koja pokazuje koliko efikasno organizacija, tim ili pojedinac postiže određeni cilj tokom vremena. KPI-jevi pomažu u praćenju napretka prema ciljevima i usmjeravaju donošenje odluka fokusirajući pažnju na ono što je najvažnije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Ključni pokazatelj učinka (KPI) je mjerljiva vrijednost koja pokazuje koliko efikasno organizacija, tim ili pojedinac postiže određeni cilj tokom vremena. KPI-jevi pomažu u praćenju napretka prema ciljevima i usmjeravaju donošenje odluka fokusirajući pažnju na ono što je najvažnije.

 

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU