1 min. čitanja

Šta je klaster sadržaja?

Klaster sadržaja, također poznat kao tematski klaster, je SEO strategija koja organizira srodni sadržaj oko centralne teme ili teme. Sastoji se od stranice stuba, koja pruža širok pregled teme, i stranica klastera, koje detaljno pokrivaju određene podteme.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Klaster sadržaja, također poznat kao tematski klaster, je SEO strategija koja organizira srodni sadržaj oko centralne teme ili teme. Sastoji se od stranice stuba, koja pruža širok pregled teme, i stranica klastera, koje detaljno pokrivaju određene podteme. Ove stranice su međusobno povezane preko internih linkova kako bi se stvorila logička struktura sajta.

Zašto su klasteri sadržaja važni?
Klasteri sadržaja poboljšavaju SEO pomažući pretraživačima da shvate dubinu i relevantnost vašeg sadržaja. Oni poboljšavaju korisničko iskustvo olakšavajući navigaciju srodnim temama i uspostavljaju tematski autoritet, povećavajući rangiranje za konkurentske ključne riječi.

Ključni elementi klastera sadržaja

  1. Pillar Page: Glavno središte koje široko pokriva temu.
  2. Cluster Pages: Prateći stranice koje se detaljno bave podtemama.
  3. Internal Links: Connections between pillar and cluster pages to create a cohesive structure.

Implementacijom klastera sadržaja, web stranice mogu efikasno organizirati informacije, poboljšati vidljivost pretraživanja i pružiti korisnicima sveobuhvatne resurse o određenim temama.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+