Jaz u sadržaju odnosi se na nedostajuće ili nedovoljno zastupljene teme, ključne riječi ili informacije koje vaša ciljna publika traži, ali ne može pronaći na vašoj web stranici. Naglašava područja u kojima vaš sadržaj ne zadovoljava potrebe korisnika ili se efikasno natječe s drugim web stranicama.
Zašto su praznine u sadržaju važne?
- Oni predstavljaju prilike za privlačenje više prometa rješavanjem nezadovoljenih potreba korisnika.
- Popunjavanje ovih praznina poboljšava korisničko iskustvo, povećava vrijeme zadržavanja i smanjuje stopu napuštanja početne stranice.
- Pomaže vam da ostanete konkurentni nudeći relevantniji i sveobuhvatniji sadržaj od vaših konkurenata.
Vrste praznina u sadržaju
- Praznine u ključnim riječima: Nedostaju ključne riječi za koje se vaši konkurenti rangiraju, ali vi ne.
- Praznine u temama: Šire teme ili teme koje nisu pokrivene na vašem sajtu.
- Medijske praznine: Nedostatak različitih formata kao što su video zapisi, infografike ili resursi za preuzimanje.
Identificiranjem i adresiranjem nedostataka u sadržaju kroz analizu, preduzeća mogu stvoriti efikasniju strategiju sadržaja, bolje zadovoljiti namjeru korisnika i povećati angažman i konverzije.