Google Merchant Center služi kao centralizirana platforma za e-commerce preduzeća da upravljaju svojim digitalnim prisustvom u Googleovom paketu proizvoda vezanih za kupovinu. Ovaj moćni alat omogućava kompanijama da efikasno kontroliraju i ažuriraju svoje online liste proizvoda. Osnovna svrha Google Merchant Center-a je da pruži pojednostavljeno sučelje gdje kompanije mogu učitati, održavati i optimizirati informacije o proizvodima. To uključuje ključne detalje kao što su slike, cijene i opisi, koji se zatim prikazuju u relevantnim rezultatima pretraživanja Google Shoppinga. Osim ove primarne funkcije, Google Merchant Center se neprimjetno integrira sa drugim Googleovim uslugama, uključujući Google My Business. Ova integracija nudi kompanijama sveobuhvatnu kontrolu nad njihovim Google-baziranim e-trgovinama i marketinškim naporima, omogućavajući kohezivnu i efikasnu online maloprodajnu strategiju. Korištenjem Google Merchant Center-a, preduzeća mogu osigurati da njihovi proizvodi budu tačno zastupljeni u Googleovom ekosistemu, potencijalno povećavajući vidljivost i povećavajući prodaju na konkurentnom digitalnom tržištu.
Kako Allegro štiti svoje tržište od azijske konkurencije
Dana 22. maja 2025. godine, Reuters je otkrio kako poljski lider e-trgovine Allegro vodi lokalne inicijative kroz brzinu i regionalnu relevantnost u odnosu na cjenovnu konkurenciju u borbi protiv azijskih tržišnih divova kao što je Temu.