1 min. čitanja

Šta je Google Discover?

Google Discover je mobilna funkcija koja korisnicima pruža kurirani feed članaka, vijesti i drugog sadržaja na osnovu njihovih interesa i historije pretraživanja. Pojavljuje se na početnoj stranici Google aplikacije na mobilnim uređajima i na Google.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Google Discover je mobilna funkcija koja korisnicima pruža kurirani feed članaka, vijesti i drugog sadržaja na osnovu njihovih interesa i historije pretraživanja. Pojavljuje se na početnoj stranici Google aplikacije na mobilnim uređajima i na Google.com početnoj stranici na Android uređajima. Discover koristi algoritme mašinskog učenja kako bi korisnicima prikazao sadržaj koji bi ih mogao zanimati prije nego što ga potraže, uključujući teme kao što su sport, vijesti, zabava i još mnogo toga. Sadržaj se automatski ažurira i ima za cilj pružiti svježe, relevantne informacije prilagođene preferencijama i online ponašanju svakog korisnika.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+