1 min. čitanja

Šta je Google Bot?

Softver za indeksiranje weba koji Google koristi za otkrivanje i indeksiranje web stranica za svoju tražilicu. Googlebot sistematski pretražuje World Wide Web, prateći linkove između stranica kako bi pronašao novi i ažurirani sadržaj.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Softver za indeksiranje weba koji Google koristi za otkrivanje i indeksiranje web stranica za svoju tražilicu. Googlebot sistematski pretražuje World Wide Web, prateći linkove između stranica kako bi pronašao novi i ažurirani sadržaj. Analizira sadržaj stranice, strukturu i odnose sa drugim stranicama, omogućavajući Googleu da rangira i prikaže relevantne rezultate u upitima za pretraživanje. Vlasnici web stranica mogu kontrolirati Googlebotov pristup svojim stranicama putem robots.txt datoteka i drugih direktiva. Poznat i kao Google pauk ili Google web crawler.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+