1 min. čitanja

Šta je FMCG?

FMCG je skraćenica za Fast-Moving Consumer Goods. To su proizvodi koji se prodaju brzo i po relativno niskoj cijeni.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

FMCG je skraćenica za Fast-Moving Consumer Goods. To su proizvodi koji se prodaju brzo i po relativno niskoj cijeni.

FMCG se odnosi na proizvode koji imaju kratak rok trajanja, bilo zbog velike potražnje potrošača ili zato što su kvarljivi.

Karakteristike:

    • Česte kupovine
    • Niska cijena
    • Brza potrošnja
    • Kratak rok trajanja
    • Velika fluktuacija

Primjeri:

    • Hrana i piće
    • Toaletne potrepštine
    • Lijekovi bez recepta
    • Proizvodi za čišćenje
    • Kozmetika
    • Pribor za pisanje

Značaj industrije: FMCG sektor je jedna od najvećih i najkonkurentnijih industrija na svijetu, sa velikim multinacionalnim korporacijama. FMCG kompanije često rade na niskim profitnim maržama i oslanjaju se na velike količine prodaje kako bi generirale profit.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+