1 min. čitanja

Šta je digitalni PR?

Digitalni PR? To je kao tradicionalni PR-ov hladniji, tehnološki pametni rođak.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Digitalni PR? To je kao tradicionalni PR-ov hladniji, tehnološki pametni rođak. Umjesto da se švrljamo na otmjenim događajima, govorimo o online buzzu i internet slavi. Misli na blogere, ne na bilborde. Društvene mreže umjesto TV spotova

Poenta je u tome da vaš brend izađe na divlji zapad interneta. Morate biti svugdje – Twitter, Instagram, samo recite. I ne zaboravite te influensere – oni su kao digitalna riječ usta na steroidima.

Ali ne radi se samo o tome da budeš glasan. I ti moraš biti pametan. SEO trikovi, viralni sadržaj, cijela stvar. Google vas voli koliko i vaši klijenti.

I budimo realni, u današnje vrijeme, ako niste online, možete biti nevidljivi. Digitalni PR je način na koji osiguravate da se vaš brend ne izgubi u internet praznini.

I da, to je PR za doba interneta. Manje šampanjca i kavijara, više klikova i dijeljenja. To je svijet u kojem sada živimo.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+