Digitalni PR? To je kao tradicionalni PR-ov hladniji, tehnološki pametni rođak. Umjesto da se švrljamo na otmjenim događajima, govorimo o online buzzu i internet slavi. Misli na blogere, ne na bilborde. Društvene mreže umjesto TV spotova
Poenta je u tome da vaš brend izađe na divlji zapad interneta. Morate biti svugdje – Twitter, Instagram, samo recite. I ne zaboravite te influensere – oni su kao digitalna riječ usta na steroidima.
Ali ne radi se samo o tome da budeš glasan. I ti moraš biti pametan. SEO trikovi, viralni sadržaj, cijela stvar. Google vas voli koliko i vaši klijenti.
I budimo realni, u današnje vrijeme, ako niste online, možete biti nevidljivi. Digitalni PR je način na koji osiguravate da se vaš brend ne izgubi u internet praznini.
I da, to je PR za doba interneta. Manje šampanjca i kavijara, više klikova i dijeljenja. To je svijet u kojem sada živimo.