1 min. čitanja

Šta je digitalna garaža?

Digitalna garaža je koncept koji se može odnositi na različite stvari u zavisnosti od konteksta, ali se generalno odnosi na digitalne inovacije i tehnologiju. Evo nekoliko uobičajenih upotreba termina: Google Digital Garage: Ovo je besplatna online platforma za učenje koju je kreirao Google kako bi pomogao ljudima da razviju svoje digitalne vještine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Digitalna garaža je koncept koji se može odnositi na različite stvari u zavisnosti od konteksta, ali se generalno odnosi na digitalne inovacije i tehnologiju. Evo nekoliko uobičajenih upotreba termina:

Google Digital Garage: Ovo je besplatna online platforma za učenje koju je kreirao Google kako bi pomogao ljudima da razviju svoje digitalne vještine. Nudi kurseve o razlichitim temama kao shto su digitalni marketing, podaci i tehnologiјa i razvoј kariјere.

Središte digitalnih inovacija: Neke kompanije ili organizacije koriste termin “digitalna garaža” da opišu prostor (fizički ili virtuelni) gde se odvijaju digitalne inovacije, eksperimenti i razvoj. To je kao radionica za digitalne projekte.

Digitalno rešenje za skladištenje: U nekim kontekstima, “Digitalna garaža” se može odnositi na uslugu skladištenja u oblaku ili ličnu digitalnu arhivu u kojoj ljudi čuvaju svoje digitalne datoteke, slično načinu na koji fizička garaža skladišti predmete.

Startup inkubator: Neki tehnološki inkubatori ili akceleratori koriste termin “digitalna garaža” da opišu svoje programe koji pomažu u negovanju i rastu digitalnih startapa.

Inicijativa digitalne transformacije: Neke kompanije koriste ovaj termin da opišu svoje napore da digitalizuju poslovanje ili razviju nove digitalne proizvode i usluge.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+