Integrirani marketing na više platformi je strategija koja ima za cilj stvoriti besprijekorno iskustvo za potencijalne kupce tijekom njihovog kupovnog putovanja. Ovaj pristup uključuje koordinaciju različitih marketinških kanala kako bi se isporučila dosljedna i međusobno povezana poruka. Interakcijom sa potrošačima na različitim tačkama kontakta, marketeri mogu koristiti tehnike vođene podacima za razvoj detaljnih profila kupaca. Ovi profili omogućavaju kompanijama da prilagode svoje marketinške napore, poboljšavajući cjelokupno korisničko iskustvo i njegujući lojalnost brendu. Ključ je osigurati da svaki marketinški kanal nadopunjuje ostale, vodeći publiku kroz jedinstveni narativ koji se proteže kroz različite medije i dodirne tačke.
Kako Allegro štiti svoje tržište od azijske konkurencije
Dana 22. maja 2025. godine, Reuters je otkrio kako poljski lider e-trgovine Allegro vodi lokalne inicijative kroz brzinu i regionalnu relevantnost u odnosu na cjenovnu konkurenciju u borbi protiv azijskih tržišnih divova kao što je Temu.