1 min. čitanja

Šta je CRO?

CRO je skraćenica za Conversion Rate Optimization. Ovaj termin označava različite aktivnosti uključene u optimizaciju web stranice kako bi se povećala stopa konverzije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

CRO je skraćenica za Conversion Rate Optimization. Ovaj termin označava različite aktivnosti uključene u optimizaciju web stranice kako bi se povećala stopa konverzije. Ove promene su povezane sa korisničkim iskustvom, tj. pokušajem da sajt bude lakši za korišćenje i uspešniji. Takođe se odnosi na testiranje web stranica, kao što je A / B testiranje, koje ispituje koji oblik web stranice je privlačniji kupcu. Drugi metod može biti istraživanje publike, koje ima za cilj da upozna vašu ciljnu publiku kako bi marketari mogli da prilagode svoje kampanje i online prodaju.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+