1 min. čitanja

Šta je AI Tool: Big Sleep?

Revolucionarni AI alat koji je razvio Google koji je autonomno otkrio ranjivost nultog dana u SQLite-u, široko korištenom open-source mehanizmu baze podataka, u novembru 2024. Ovo je označilo prvi slučaj da AI identificira nepoznati problem sa sigurnošću memorije koji se može iskoristiti u softveru u stvarnom svijetu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Revolucionarni AI alat koji je razvio Google koji je autonomno otkrio ranjivost nultog dana u SQLite-u, široko korištenom open-source mehanizmu baze podataka, u novembru 2024. Ovo je označilo prvi slučaj da AI identificira nepoznati problem sa sigurnošću memorije koji se može iskoristiti u softveru u stvarnom svijetu. Ranjivost, stack buffer underflow, otkrivena je korištenjem naprednih tehnika analize varijanti, što je dovelo do brze zakrpe od strane SQLite razvojnog tima. Big Sleep je primjer potencijala AI da poboljša cyber sigurnost proaktivnim identificiranjem ranjivosti prije nego što se mogu iskoristiti.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+