2 min. čitanja

Šta je affiliate marketing?

Affiliate marketing je online marketinška strategija zasnovana na performansama gdje pojedinci ili entiteti, poznati kao podružnice ili izdavači, promoviraju proizvode ili usluge koje nude preduzeća (trgovci). Podružnice zarađuju provizije ili nagrade za pokretanje željenih akcija, kao što su prodaja, potencijalni klijenti ili promet, na web stranici trgovca kroz različite marketinške napore.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Affiliate marketing je online marketinška strategija zasnovana na performansama gdje pojedinci ili entiteti, poznati kao podružnice ili izdavači, promoviraju proizvode ili usluge koje nude preduzeća (trgovci). Podružnice zarađuju provizije ili nagrade za pokretanje željenih akcija, kao što su prodaja, potencijalni klijenti ili promet, na web stranici trgovca kroz različite marketinške napore.

Ključne komponente affiliate marketinga

  1. Podružnice/izdavači: To su pojedinci ili entiteti koji su partneri sa trgovcima kako bi promovirali svoje proizvode. Oni koriste metode kao što su stvaranje sadržaja, društveni mediji, marketing putem e-pošte i plaćeno oglašavanje kako bi privukli potencijalne kupce.
  2. Trgovci/oglašivači: Trgovci su tvrtke koje pružaju proizvode ili usluge i nastoje proširiti svoju bazu kupaca kroz affiliate partnerstva. Oni uspostavljaju partnerske programe za saradnju sa podružnicama.
  3. Affiliate mreže: Oni djeluju kao posrednici između podružnica i trgovaca, pružajući platformu na kojoj affiliates mogu pronaći različite affiliate programe. Oni se bave zadacima kao što su praćenje linkova, izvještavanje i isplate provizija.
  4. Kupci: Krajnji korisnici koji kupuju proizvode ili usluge koje promoviraju podružnice. Njihove interakcije sa sadržajem podružnice dovode do konverzija za trgovca.

Kako to radi

Podružnice dijele jedinstvene linkove na web stranicu trgovca unutar svog sadržaja. Kada kupac klikne na ove linkove i izvrši kupovinu, podružnica zarađuje proviziju na osnovu dogovorenih uslova. Ovaj model omogućava preduzećima da dosegnu širu publiku dok plaćaju samo stvarne konverzije, što ga čini isplativim načinom oglašavanja.

Vrste affiliate marketinga

  • Nevezani affiliate marketing: Podružnice nemaju veze s proizvodima koje promoviraju.
  • Uključeni affiliate marketing: Affiliates imaju određeno iskustvo s proizvodima koje promoviraju.
  • Povezani affiliate marketing: Affiliates promoviraju proizvode koji su povezani sa njihovom nišom, ali ih ne moraju nužno koristiti.
Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+