1 min. čitanja

Prosječno vrijeme na licu mjesta

Prosječno vrijeme na stranici je poput štoperice za angažman na web stranici. To vam govori koliko dugo, u prosjeku, posjetitelji visi i istražuju vaše web stranice tijekom jedne posjete.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Prosječno vrijeme na stranici je poput štoperice za angažman na web stranici. To vam govori koliko dugo, u prosjeku, posjetitelji visi i istražuju vaše web stranice tijekom jedne posjete. Ova metrika vam daje uvid u to koliko je vaš sadržaj zadivljujući i koliko dobro vaša stranica zadržava pažnju posjetitelja. Veće prosječno vrijeme na lokaciji obično znači da posjetitelji pronalaze ono što im je potrebno i uživaju u svom boravku, dok kraće vrijeme može signalizirati prostor za poboljšanje korisničkog iskustva ili relevantnosti sadržaja. To je ključno mjerilo za webmastere i trgovce da fino podese svoje strategije, poboljšaju angažman i na kraju stvore zadovoljavajuće online iskustvo za posjetitelje.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+