AOV (Average Order Value) je važan broj za e-commerce preduzeća jer mjeri prosječni iznos koji kupci troše na jednu transakciju. To je važan KPI (Key Performance Indicator) koji omogućava organizacijama da bolje razumiju potrošačke navike svojih potrošača, identificiraju područja za razvoj i optimiziraju svoju prodajnu strategiju. Prosječna vrijednost narudžbe se izračunava dijeljenjem ukupnog poslovnog prihoda sa brojem pojedinačnih narudžbi. Na primjer, ako prodavnica ostvari 10.000 € u prodaji i primi 100 narudžbi u jednom mjesecu, AOV bi bio: AOV = 10.000 € / 100 = 100 €
Dana 22. maja 2025. godine, Reuters je otkrio kako poljski lider e-trgovine Allegro vodi lokalne inicijative kroz brzinu i regionalnu relevantnost u odnosu na cjenovnu konkurenciju u borbi protiv azijskih tržišnih divova kao što je Temu.
Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.
Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]