1 min. čitanja

Odanost brendu

Razmislite o svom omiljenom kafiću ili knjižari – onoj kojoj se uvijek vraćate, čak i kada postoje druge opcije u blizini. To je lojalnost brendu na djelu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Razmislite o svom omiljenom kafiću ili knjižari – onoj kojoj se uvijek vraćate, čak i kada postoje druge opcije u blizini. To je lojalnost brendu na djelu. To je osjećaj udobnosti i poznatosti koji tjera kupce da se vraćaju po još. I ne radi se samo o samim proizvodima ili uslugama, već o tome kako se kupci osjećaju kada su u interakciji s vašim brendom. Kada dosljedno ispunjavate svoja obećanja, pokazujete empatiju i dijelite vrijednosti koje odjekuju s vašom publikom, gradite duboku vezu s njima. To je ono što je lojalnost brendu. To je krajnji kompliment vašem poslovanju, jer to znači da vam kupci vjeruju dovoljno da se stalno vraćaju. I to je ključni pokretač rasta, jer je vjerojatnije da će vas vjerni kupci preporučiti drugima i isprobati nove proizvode i usluge.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+