2 min. čitanja

Model atribucije

Model atribucije je metodologija koja se koristi u marketingu i analitici kako bi se utvrdilo kako se kredit za prodaju i konverzije dodjeljuje različitim dodirnim tačkama na putovanjima kupaca. Pomaže kompanijama da shvate koji marketinški kanali i interakcije najefikasnije doprinose konverzijama.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Model atribucije je metodologija koja se koristi u marketingu i analitici kako bi se utvrdilo kako se kredit za prodaju i konverzije dodjeljuje različitim dodirnim tačkama na putovanjima kupaca. Pomaže kompanijama da shvate koji marketinški kanali i interakcije najefikasnije doprinose konverzijama.

Uobičajeni tipovi modela atribucije koji se koriste u marketingu i analitici:

  1. Atribucija prvog dodira: Pripisuje prvu interakciju koju kupac ima sa brendom ili kampanjom kao primarni pokretač konverzije.
  2. Atribucija posljednjeg dodira: Pripisuje konverziju posljednjoj interakciji koju kupac ima prije dovršetka željene akcije, kao što je kupovina ili popunjavanje obrasca.
  3. Linearna atribucija: Ravnomjerno raspoređuje kredit na sve dodirne tačke u korisničkom putovanju koje vodi do konverzije, dajući jednaku težinu svakoj interakciji.
  4. Atribucija vremenskog raspada: Daje više zasluga interakcijama koje se događaju bliže vremenu konverzije, postepeno smanjujući težinu ranijih dodirnih tačaka.
  5. Atribucija u obliku slova U (ili zasnovana na poziciji): Također poznata kao model kade ili hokejaške palice, ovo daje više kredita prvoj i posljednjoj interakciji, a preostali kredit ravnomjerno raspoređen između interakcija između.
  6. Atribucija vođena podacima (algoritamska): Koristi statističke modele ili algoritme mašinskog učenja za dodjeljivanje kredita na osnovu stvarnog doprinosa svake dodirne tačke konverzijama, uzimajući u obzir faktore kao što su redoslijed, učestalost i nedavnost interakcija.

Svaki model atribucije nudi uvid u različite aspekte ponašanja kupaca i efikasnost marketinških napora, pomažući kompanijama da donose informirane odluke o svojim marketinškim strategijama i raspodjeli resursa.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+