1 min. čitanja

Kupi sada, plati kasnije (BNPL)

Kupi sada, plati kasnije (BNPL) usluge revolucioniraju način na koji kupujemo online. Očekuje se da će narasti na preko 900 miliona korisnika širom svijeta do 2027.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Kupi sada, plati kasnije (BNPL) usluge revolucioniraju način na koji kupujemo online. Očekuje se da će narasti na preko 900 miliona korisnika širom svijeta do 2027. godine – potaknut potrebom za pristupačnim kreditnim opcijama u neizvjesnim ekonomskim vremenima. Blagdanska sezona je zabilježila porast usvajanja BNPL-a, sa jednom od 14 online kupovina napravljenih pomoću ovih aplikacija. Ali dok BNPL nudi praktičnost i fleksibilnost, bitno je biti svjestan potencijalnih nedostataka, kao što su prekomjerna potrošnja, skrivene naknade i nejasne prakse naplate.

Zato regulatori pomno prate industriju, uvodeći nova pravila kako bi zaštitili potrošače i osigurali transparentnost. Sa BNPL-om, dobijate ono što plaćate – bukvalno. Za razliku od planova otpuštanja, gdje plaćate unaprijed i čekate isporuku, BNPL usluge vam daju neposredan pristup vašim kupnjama dok vršite plaćanja.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+