1 min. čitanja

Šta je Content ID na YouTubeu?

Content ID na YouTubeu je sistem digitalnog otiska prsta koji je razvio YouTube kako bi pomogao kreatorima sadržaja i vlasnicima autorskih prava da upravljaju i zaštite svoje intelektualno vlasništvo na platformi. Content ID na YouTubeu je: 1.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Content ID na YouTubeu je sistem digitalnog otiska prsta koji je razvio YouTube kako bi pomogao kreatorima sadržaja i vlasnicima autorskih prava da upravljaju i zaštite svoje intelektualno vlasništvo na platformi.

Content ID na YouTubeu je:

1. Automatizirani sistem upravljanja autorskim pravima
2. Pokrenut 2007. godine od strane YouTubea
3. Dizajniran za identifikaciju i upravljanje sadržajem zaštićenim autorskim pravima

Kako radi:

  • Vlasnici sadržaja šalju svoj originalni sadržaj na YouTube
  • YouTube stvara digitalni otisak ovog sadržaja
  • Sistem zatim skenira sve učitane video zapise u ovoj bazi podataka otisaka prstiju
  • Ako se pronađe podudaranje, poduzeta akcija zavisi od odabrane politike vlasnika autorskih prava (blokiranje, unovčavanje ili praćenje)



Content ID pomaže kreatorima i vlasnicima autorskih prava da:

  • Automatski otkrivaju upotrebu njihovog sadržaja na YouTubeu
  • Odaberite kako se njihov sadržaj obrađuje kada se pronađe
  • Unovčavanje neovlaštenog učitavanja njihovog sadržaja
  • Steknite uvid u to kako se njihov sadržaj koristi

Ovaj sistem je postao ključni alat za zaštitu autorskih prava i monetizaciju sadržaja na YouTubeu od njegovog uvođenja.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+