1 min. čitanja

Ciljanje

Ciljanje je proces stvaranja oglasa relevantnog za publiku za koju je namijenjen. Ovo dolazi nakon segmentacije tržišta što je proces razumijevanja tržišta i prije pozicioniranja koji je diferencijator od konkurencije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Ciljanje je proces stvaranja oglasa relevantnog za publiku za koju je namijenjen. Ovo dolazi nakon segmentacije tržišta što je proces razumijevanja tržišta i prije pozicioniranja koji je diferencijator od konkurencije. Postoji i nekoliko drugih stvari koje treba uzeti u obzir prilikom ciljanja, kao što je veličina segmenta ili ako je to atraktivno za kompaniju i može rasti. Ovi parametri će vam reći da li je tržište profitabilno ili korisno za kompaniju.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU