1 min. čitanja

Buzzmarketing

Buzzmarketing je vrsta marketinga koja ima za cilj stvoriti buzz, buzz ili buzz o brendu, proizvodu ili usluzi među ljudima. Njegova svrha je stvoriti svijest o brendu bez visokih troškova.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Buzzmarketing je vrsta marketinga koja ima za cilj stvoriti buzz, buzz ili buzz o brendu, proizvodu ili usluzi među ljudima. Njegova svrha je stvoriti svijest o brendu bez visokih troškova. Viralni marketing i astroturfing su također dio buzz marketinga. To je jedan od najmoćnijih marketinških alata jer, ako je kampanja uspješna, sami mediji će proširiti riječ.

Podijelite članak
Slični članci
Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti
12 min. čitanja

Prednosti globalne ekspanzije: Zašto biste je trebali razmotriti

Način poslovanja prolazi kroz stalne promjene; To nije iznenađenje. I usred sve veće međusobne povezanosti, čini se da su granice između zemalja, ako ne nestale, barem postale manje barijera – više simbolične nego stvarne kada je u pitanju rast. Širenje na nova tržišta nudi mnoge mogućnosti, od povećanog potencijala prihoda do veće prepoznatljivosti brenda. I, […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Pročitajte članak
Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi
2 min. čitanja

Koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu? Pogled na prekograničnu trgovinu u Evropi

Nedavni nalazi Evropske trgovinske baze podataka (ECDB) otkrivaju upečatljive regionalne obrasce u tome kako različite evropske nacije surađuju sa međunarodnim online trgovcima i koje se evropske zemlje najviše oslanjaju na stranu e-trgovinu. Ova analiza istražuje različite stepene usvajanja prekogranične e-trgovine širom kontinenta uz održavanje integriteta bitnih tržišnih podataka.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+