1 min. čitanja

Black Hat SEO

Zamislite da se pokušavate ušuljati do vrha rangiranja tražilica, a da to zapravo ne zaradite. To je ono o čemu se radi u black hat SEO – korištenje podmuklih taktika za manipulaciju svojim putem do vrha.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Zamislite da se pokušavate ušuljati do vrha rangiranja tražilica, a da to zapravo ne zaradite. To je ono o čemu se radi u black hat SEO – korištenje podmuklih taktika za manipulaciju svojim putem do vrha. Ali evo u čemu je stvar: pretraživači su na tome, i neće oklijevati da vas zabrane ako vas uhvate kako koristite ove sumnjive tehnike. Black hat SEO uključuje stvari kao što je skrivanje sadržaja od korisnika dok ga prikazuje pretraživačima (zvano maskiranje), kreiranje dupliranih stranica ili čak sabotiranje sajtova vaših konkurenata (poznato kao negativni SEO). Izraz ‘crni šešir’ zapravo dolazi iz starih vesterna, gdje su loši momci nosili crne šešire, a dobri bijele šešire. U digitalnom svijetu, black hat SEO je ekvivalent nošenja crnog šešira – to je suprotno etičkim i poštenim marketinškim praksama.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+