2 min. čitanja

AIDA model za privlačenje pažnje

AIDA je marketinški recept koji kombinira pažnju, interes, želju i akciju kako bi stvorio ukusno iskustvo koje pokreće opsesiju kupaca. To nije samo okvir, to je test ukusa za vaš brend - možete li privući pažnju, potaknuti interes, potaknuti želju i potaknuti akciju?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

 

Pažnja

Jeste li umorni od osjećaja da vaši marketinški napori propadaju? Da li se borite da privučete pažnju svoje ciljne publike? Nisi sama. Na današnjem prepunom tržištu, lakše je nego ikad izgubiti se u buci. Ali što ako se možete probiti kroz nered i istinski se povezati sa svojim kupcima?

Interes

Tu na scenu stupa AIDA. AIDA je vremenski testiran okvir za izradu poruka koje privlače pažnju, generiraju interes, stvaraju želju i inspirišu akciju. Korištenjem AIDA-e, možete kreirati putovanje kupca koje je prilagođeno vašem jedinstvenom brendu i publici.

Želja

Zamislite da možete izravno razgovarati s najdubljim željama svojih kupaca. Da se osjećaju viđeno, saslušano i shvaćeno. Da ih natjeraš da žude za onim što imaš za ponuditi. Sa AIDA-om, možete učiniti upravo to. Razumijevanjem potreba, želja i motivacija vaših kupaca, možete stvoriti poruke koje odjekuju duboko u njihovom umu.

Akcija

Ali AIDA nije samo stvaranje sjajnih marketinških poruka – radi se o pokretanju rezultata. Korištenjem AIDA-e, možete kreirati putovanje kupca koje je dizajnirano da inspiriše akciju. Bilo da se radi o kupovini, prijavi za bilten ili zakazivanju konsultacija, AIDA vam može pomoći da dobijete željene rezultate.

Primjenom AIDA okvira na vaše marketinške napore, možete:

  • Probijte se kroz buku i privucite pažnju
  • Kreirajte zanimljiv sadržaj koji odjekuje kod vaše publike
  • Izgradite želju i potaknite prodaju
  • Inspirirajte akciju i ostvarite svoje ciljeve

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+