2 min. čitanja

4 P-ov marketinški miks

4P je skraćenica za proizvod, cijenu, promociju i mjesto. To je strategija koja stvara portfelj proizvoda, tj. ponudu organizacije. Prvi je proizvod koji se prodaje, u smislu cijene, kvalitete ili raznih drugih atributa vezanih za proizvod ili uslugu. Cijena se odnosi na cijenu, bilo robe ili opće ekonomije kompanije. Promocija je promocija proizvoda, a mjesto se odnosi na način distribucije kojim proizvod dolazi do kupca.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Analizirajući svaki od ovih elemenata, možete stvoriti sveobuhvatnu strategiju koja odjekuje s vašom ciljnom publikom.

Proizvod:

Proizvod je temelj vaše marketinške melodije. To je slatka harmonija koja odjekuje s vašom ciljnom publikom. Vaš proizvod je ono što vas izdvaja od konkurencije, a njegova jedinstvena prodajna ponuda (USP) je ključ za otključavanje lojalnosti kupaca. Izradom proizvoda koji zadovoljava potrebe vaše ciljne publike, stvorit ćete vjerne sljedbenike koji će vam pjevati hvalospjeve.

Cijena:

Cijena je ritam koji određuje tempo za vašu marketinšku strategiju. To je ritam koji održava vaše kupce u sinhronizaciji s vašim brendom. Kada pronađete pravu cijenu, stvorit ćete osjećaj harmonije između vašeg proizvoda i vaših kupaca. Previsoko, i izgubit ćete ritam; Prenisko, i izgubit ćeš melodiju. Pronađi savršenu ravnotežu i bit ćeš u savršenoj harmoniji.

Unapređenje:

Promocija je harmonija koja spaja vašu marketinšku strategiju. To je način na koji komunicirate svoju porukuciljnoj publici, koristeći različite kanale i taktike kako biste stvorili osjećaj jedinstva i kohezije. Bilo da se radi o društvenim medijima, sadržajnom marketingu ili partnerstvu s influencerima, promocija je ključ za usklađivanje vaše poruke s vašom publikom.

Mjesto:

Mjesto radnje je mjesto gdje se sve spaja. To je mjesto gdje se vaš proizvod susreće sa svojim kupcima, gdje se promocija susreće sa svojom publikom i gdje se cijena susreće sa svojim tržištem. Mjesto je stvaranje okruženja u kojem vaši kupci mogu da se angažuju sa vašim brendom, gde mogu iskusiti harmoniju vaše marketinške strategije. Bilo da se radi o online trgovini ili fizičkom izlogu, mjesto je mjesto gdje se događa čarolija.

Usklađivanjem ova četiri stuba – proizvod, cijena, promocija i mjesto – stvorit ćete marketinšku strategiju koja odjekuje s vašom ciljnom publikom.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+