Analizirajući svaki od ovih elemenata, možete stvoriti sveobuhvatnu strategiju koja odjekuje s vašom ciljnom publikom.
Proizvod:
Proizvod je temelj vaše marketinške melodije. To je slatka harmonija koja odjekuje s vašom ciljnom publikom. Vaš proizvod je ono što vas izdvaja od konkurencije, a njegova jedinstvena prodajna ponuda (USP) je ključ za otključavanje lojalnosti kupaca. Izradom proizvoda koji zadovoljava potrebe vaše ciljne publike, stvorit ćete vjerne sljedbenike koji će vam pjevati hvalospjeve.
Cijena:
Cijena je ritam koji određuje tempo za vašu marketinšku strategiju. To je ritam koji održava vaše kupce u sinhronizaciji s vašim brendom. Kada pronađete pravu cijenu, stvorit ćete osjećaj harmonije između vašeg proizvoda i vaših kupaca. Previsoko, i izgubit ćete ritam; Prenisko, i izgubit ćeš melodiju. Pronađi savršenu ravnotežu i bit ćeš u savršenoj harmoniji.
Unapređenje:
Promocija je harmonija koja spaja vašu marketinšku strategiju. To je način na koji komunicirate svoju porukuciljnoj publici, koristeći različite kanale i taktike kako biste stvorili osjećaj jedinstva i kohezije. Bilo da se radi o društvenim medijima, sadržajnom marketingu ili partnerstvu s influencerima, promocija je ključ za usklađivanje vaše poruke s vašom publikom.
Mjesto:
Mjesto radnje je mjesto gdje se sve spaja. To je mjesto gdje se vaš proizvod susreće sa svojim kupcima, gdje se promocija susreće sa svojom publikom i gdje se cijena susreće sa svojim tržištem. Mjesto je stvaranje okruženja u kojem vaši kupci mogu da se angažuju sa vašim brendom, gde mogu iskusiti harmoniju vaše marketinške strategije. Bilo da se radi o online trgovini ili fizičkom izlogu, mjesto je mjesto gdje se događa čarolija.
Usklađivanjem ova četiri stuba – proizvod, cijena, promocija i mjesto – stvorit ćete marketinšku strategiju koja odjekuje s vašom ciljnom publikom.