4 min. čitanja

Redefiniranje muškosti u marketingu: Kako brendovi mogu doprijeti do modernih muškaraca

Brendovi se suočavaju s važnim izazovom u promjeni načina na koji prikazuju muškarce u svojim kampanjama. Prema nedavnom izvještaju Kantara, moderna publika se ne može identificirati sa utvrđenim stereotipima o snažnim i otpornim muškarcima. Umjesto toga, inkluzivna muškost u marketingu s različitim razlikama je ključna za izgradnju potrošačkih veza i rast brenda. Pogledajmo zaključke iz kojih e-trgovina može izvući i iskoristiti u svoju korist.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Redefiniranje muškosti u marketingu: Kako brendovi mogu doprijeti do modernih muškaraca
Izvor: DALL·E

Muškost u marketingu

Kruti stereotipi više ne definiraju modernu muškost. Postoji mnogo različitih načina na koje muškarci izražavaju svoj identitet zbog promjena u društvu, kao što su promjena rodnih normi, veće prihvaćanje LGBTQ+ identiteta i intersekcijski pristupi koji gledaju na to kako su rasa, klasa i dob povezani.

Brendovi moraju priznati ovu složenost i prikazati muškarce izvan tradicionalnih uloga kao što su pružatelji usluga ili stoički vođe. Na primjer, četvrtina muškaraca generacije Z u SAD-u sada se identificira kao jednako muška i ženska ili vrlo ženstvena, što je tri puta više nego među boomerima. To pokazuje potrebu da se dopre do mlađe publike koja cijeni ranjivost, emocionalnu dubinu i inkluzivnost.

Poslovne prednosti razbijanja stereotipa

Stereotipni prikazi muškaraca ne samo da otuđuju publiku, već i ograničavaju potencijal brenda. Reklame koje prikazuju muškarce pozitivno – pokazujući kvalitete kao što su briga, samopouzdanje i autentičnost – daju bolje poslovne rezultate. Prema Kantarovoj metrici rodnih nestereotipa, takve reklame nadmašuju svoje konkurente i u kratkoročnoj prodaji i vrijednosti brenda.

Za brendove e-trgovine, to znači stvaranje kampanja koje dosežu široku publiku bez obzira na spol. Pozitivni prikazi muškaraca odjekuju ne samo kod muške publike, već i povećavaju prihvatljivost i podršku među ženama, čime se pojačava ukupni utjecaj.

Redefining Masculinity in Marketing How Brands Can Reach Modern Men

Source: Kantar

Koje kategorije pokazuju potencijal?

  1. Dom i lična njega: Uprkos rastućem broju muškaraca koji žive sami ili učestvuju u kućanskim poslovima, njihove uloge u ovim kategorijama se često zanemaruju. Uključivanje muškaraca u reklame za kućne i lične proizvode može otključati neiskorištena tržišta i potaknuti rast.
  2. Briga o djeci: Broj muškaraca koji su aktivno uključeni u brigu o djeci također raste. Brendovi u ovom segmentu imaju značajnu priliku da prikažu očeve kao njegovatelje, razbijajući zastarjele pretpostavke i baveći se modernom porodičnom dinamikom.
  3. Moda i briga o sebi: Mlađi muškarci, posebno, su sve više zainteresirani za ličnu njegu i modu. Širenje ponude i autentično promoviranje rodno neutralnih ili muški orijentiranih proizvoda može biti način da ih angažirate.

“Snažno prisustvo muškaraca u reklamama i prikazivanje brižnih ličnosti dosljedno dovodi do toga da se muškarci percipiraju kao pozitivni uzori, tako da je nedostatak muškog prisustva u ovoj kategoriji propuštena prilika”, navodi se u izvještaju Kantara.

Razmislite o promjeni

Za e-trgovinu, dolazi izazov i prilika da se autentično poveže sa muškim potrošačima dok promovira inkluzivnost. Razbijanjem stereotipa i preispitivanjem muškog identiteta, brendovi ne samo da mogu izgraditi jače odnose s potrošačima, već i doprinijeti pozitivnim društvenim promjenama.

  • Prihvatite autentičnost: Pokažite muškarce kao brižne i emocionalno prisutne pojedince. Reklame koje prikazuju muškarce u porodičnim okruženjima, prakticiraju brigu o sebi ili podržavaju rodnu ravnopravnost imaju dubok utjecaj.
  • Diverzifikujte zastupljenost: Krenite dalje od tokenizma prikazujući muškarce različitih rasa, dobnih grupa, tipova tijela i seksualnih orijentacija. To osigurava širu povezanost i inkluzivnost.
  • Preispitajte procedure testiranja: Čak i za rodno neutralne proizvode, mnoge reklamne kampanje prvenstveno testiraju sa ženskom publikom. Uključite muške perspektive u testiranje kreativnog sadržaja. Možda ćete biti iznenađeni kako se povećava rezonancija poruka.
  • Investirajte u pozitivne narative: Istaknite muške uzore koji izazivaju tradicionalne stereotipe. Kampanje sa inspirativnim ličnostima koje prihvataju svoju individualnost su posebno efikasne.

Ova promjena nije samo o tome ko je zastupljen u oglašavanju; Dugoročno, radi se o izgradnji snažnih odnosa i održivom rastu. Ako brendovi žele steći prednost, moraju razumjeti kako se percepcija muškosti mijenja i reagirati promišljeno i kreativno.

Kako se krajolik muškosti u marketingu nastavlja razvijati, brendovi koji prihvaćaju autentičnu reprezentaciju bit će bolje pozicionirani da se povežu sa svojom publikom i pokrenu značajan rast.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU