3 min. čitanja

Reddit pokreće vlastite oglase za generiranje potencijalnih klijenata

Marketeri se mogu radovati novoj metodi stjecanja potencijalnih kupaca. Reddit je pokrenuo vlastitu verziju Lead Gen reklama, stvarajući nove mogućnosti za generiranje potencijalnih klijenata direktno putem Reddit kampanja.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Reddit pokreće vlastite oglase za generiranje potencijalnih klijenata
Izvor: Depositphotos

Lead Generation oglašavanje na Redditu, jednoj od popularnih društvenih mreža, kreirano je s mobilnim posjetiteljima na umu. Uspjeli su dodati funkcije kao što je automatsko popunjavanje e-mail sandučića, što osigurava ugodno korisničko iskustvo i olakšava prikupljanje informacija. Ovo je odlična vijest za trgovce koji mogu očekivati povećane stope konverzije.

Prema Redditu, beta testiranje je dalo dobre rezultate. Oglašivači u svim industrijama izvijestili su o značajnim dobicima u kvaliteti potencijalnih klijenata i performansama kampanje. Na primjer, LaunchDarkly, alat za upravljanje funkcijama za programere, svjedočio je smanjenju cijene po potencijalnom klijentu od 30% i 25% povećanju potencijalnih kupaca u poređenju sa prošlim Reddit kampanjama konverzije. Ove brojke ilustriraju potencijal Lead Gen reklama za isporuku efikasnijih i uspješnijih marketinških rezultata.

Ciljani angažman zajednice

Lead Generation oglašavanje na Redditu jedinstveno je po tome što može ciljati određene zajednice. Ova koncentrirana strategija omogućava brendovima interakciju sa visoko relevantnom publikom, podizanje svijesti o brendu i izazivanje istinskog interesa. Oglašavanje na ovoj platformi (koja je relativno nepoznata u našoj regiji) može biti posebno korisno za tvrtke koje žele proširiti svoj doseg i ojačati svoje veze.

Pojednostavljena integracija sa CRM sistemima

Pored oglasa za generisanje potencijalnih klijenata, Reddit je otkrio novo sučelje sa Zapierom, softverom za automatizaciju.

“Ova integracija će omogućiti oglašivačima da neprimjetno šalju potencijalne klijente sa Reddita direktno u odabrani CRM, ubrzavajući ‘brzinu do potencijalnog klijenta’, omogućavajući brzo praćenje kvalificiranih potencijalnih klijenata, automatizirajući procese segmentacije potencijalnih klijenata i nudeći mogućnost povezivanja sa preko 7.000 aplikacija u njihovom postojećem tehnološkom stacku”, navodi se na sajtu.

Globalna dostupnost i poboljšana ponuda oglasa

Konačno, sjajne vijesti: Lead Gen kampanje na Redditu sada su dostupne svim oglašivačima širom svijeta. Iako zajednica u Češkoj i Slovačkoj nije tako velika kao u Redditovoj rodnoj zemlji Sjedinjenim Državama, to otvara nove mogućnosti za korištenje ove nove platforme. Ova inicijativa pokazuje posvećenost Reddita maksimiziranju poslovnih prilika i širenju svog potencijala.

Menadžeri društvenih medija, stručnjaci za e-trgovinu i trgovci mogu se radovati novom načinu da dosegnu svoju ciljanu publiku. Lead Gen oglašavanje na Redditu je učinkovita nova tehnika za poboljšanje generiranja potencijalnih kupaca i uspjeha kampanje. Ovim korakom, Reddit se pozicionira kao glavni učesnik u digitalnom oglašavanju. Ako se ovo oglašavanje pokrene na našoj lokaciji, tvrtke bi trebale očekivati veću kvalitetu potencijalnih klijenata, niže troškove i veći angažman.

 

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+