
Riječ “recommerce” također uključuje popravku, renoviranje, obnovu ili iznajmljivanje robe široke potrošnje. Procjenjuje se da će vrijediti 120 milijardi eura do 2025. godine. Glavni igrači kao što je Amazon su također uskočili u polovni vlak, i to se isplatilo – zaradili su milijarde u prodaji prošle godine.
Prema studiji koju je provela Cross-Border Commerce Europe u partnerstvu sa FedEx Expressom i Poste Italiane, recommerce će uzletjeti. U 2022/23. godini, evropsko tržište ponovne trgovine vrijedilo je 94 milijarde eura. Trenutno predstavlja 12,3% ukupnog evropskog tržišta e-trgovine. Očekuje se da će dostići 14% u naredne tri godine.

Source: Cbcommerce.eu
Javnost voli rabljene proizvode
Istraživanje pokazuje da je do 85% kupaca kupilo ili prodalo rabljenu robu u prošloj godini, a 27% je to učinilo po prvi put. Do 75% transakcija retrgovine je u kategorijama koje nisu odjevne. To uključuje elektroniku, namještaj, kućansku i sportsku opremu, knjige, opremu za boravak na otvorenom i automobile. 76% kupaca smatra da se stigma povezana s kupovinom rabljenih proizvoda smanjila. Nasuprot tome, 41% ispitanika kaže da je kupovina rabljene robe sada statusni simbol.
U nedavnom istraživanju tržišta Velike Britanije, utvrđeno je da i ekološki i ekonomski razlozi favoriziraju povećanu prodaju rabljene robe. Više od polovine (55%) kupaca priznalo je da kupuje rabljenu robu zbog niže cijene. Samo 8% je navelo održivost kao razlog za kupovinu.