2 min. čitanja

Recommerce raste u prodajnim brojevima i popularnosti među potrošačima

Riječ recommerce se baca sve više i više. Odnosi se na prodaju robe široke potrošnje koju neko već posjeduje - ona se može koristiti, ali i polovnih ili nezamotanih proizvoda.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Recommerce raste u prodajnim brojevima i popularnosti među potrošačima
Izvor: Depositphotos

Riječ “recommerce” također uključuje popravku, renoviranje, obnovu ili iznajmljivanje robe široke potrošnje. Procjenjuje se da će vrijediti 120 milijardi eura do 2025. godine. Glavni igrači kao što je Amazon su također uskočili u polovni vlak, i to se isplatilo – zaradili su milijarde u prodaji prošle godine.

Prema studiji koju je provela Cross-Border Commerce Europe u partnerstvu sa FedEx Expressom i Poste Italiane, recommerce će uzletjeti. U 2022/23. godini, evropsko tržište ponovne trgovine vrijedilo je 94 milijarde eura. Trenutno predstavlja 12,3% ukupnog evropskog tržišta e-trgovine. Očekuje se da će dostići 14% u naredne tri godine.

Source: Cbcommerce.eu

Javnost voli rabljene proizvode

Istraživanje pokazuje da je do 85% kupaca kupilo ili prodalo rabljenu robu u prošloj godini, a 27% je to učinilo po prvi put. Do 75% transakcija retrgovine je u kategorijama koje nisu odjevne. To uključuje elektroniku, namještaj, kućansku i sportsku opremu, knjige, opremu za boravak na otvorenom i automobile. 76% kupaca smatra da se stigma povezana s kupovinom rabljenih proizvoda smanjila. Nasuprot tome, 41% ispitanika kaže da je kupovina rabljene robe sada statusni simbol.

U nedavnom istraživanju tržišta Velike Britanije, utvrđeno je da i ekološki i ekonomski razlozi favoriziraju povećanu prodaju rabljene robe. Više od polovine (55%) kupaca priznalo je da kupuje rabljenu robu zbog niže cijene. Samo 8% je navelo održivost kao razlog za kupovinu.

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU