
Govor mržnje porastao je za 55 odsto pre izbora u Velikoj Britaniji. I možda niko ne želi da njihova reklama “zasija” u takvom okruženju. DoubleVerify izveštaj savetuje jedan od izbora kao blokiranje ključnih reči:
“Liste ključnih riječi omogućavaju vam da se pozabavite najnovijim vijestima i vrlo specifičnim sadržajem i temama koje želite izbjeći – koje inače ne bi bile snimljene u kategorijama sadržaja. Koristeći URL koji uključuje određene termine ili fraze, kao što je predsjednička debata, možete zabraniti materijal.
Takav materijal ima stvarni uticaj na ponašanje potrošača. DoubleVerify je otkrio da je do 67% potrošača tvrdilo da bi verovatno prestali da koriste brend ili proizvod promovisan zajedno sa gadnim komentarima.
Za brendove i brendiranje, to znači osigurati da se njihovo oglašavanje ne pojavi pored uvredljivog materijala. Trgovci sami posmatraju problem. 61% njih izrazilo je zabrinutost zbog toga što je njihova reklama blizu uvredljivog materijala.
Održavanje pozitivne reputacije kompanije zavisi od okruženja reklama. Cilj je veoma jasan za marketare: naglasak na efektivnom plasmanu oglasa i svest.