1 min. čitanja

Rastuća opasnost od postavljanja oglasa u blizini kontroverznog sadržaja

Novi trendovi donose neočekivane izazove. Najnovije studije naglašavaju kritičnu važnost strateškog pozicioniranja oglasa, posebno kada je riječ o politički nabijenom i sadržaju koji izaziva podjele.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Rastuća opasnost od postavljanja oglasa u blizini kontroverznog sadržaja
Izvor: Depositphotos

Govor mržnje porastao je za 55 odsto pre izbora u Velikoj Britaniji. I možda niko ne želi da njihova reklama “zasija” u takvom okruženju. DoubleVerify izveštaj savetuje jedan od izbora kao blokiranje ključnih reči:

“Liste ključnih riječi omogućavaju vam da se pozabavite najnovijim vijestima i vrlo specifičnim sadržajem i temama koje želite izbjeći – koje inače ne bi bile snimljene u kategorijama sadržaja. Koristeći URL koji uključuje određene termine ili fraze, kao što je predsjednička debata, možete zabraniti materijal.

Takav materijal ima stvarni uticaj na ponašanje potrošača. DoubleVerify je otkrio da je do 67% potrošača tvrdilo da bi verovatno prestali da koriste brend ili proizvod promovisan zajedno sa gadnim komentarima.

Za brendove i brendiranje, to znači osigurati da se njihovo oglašavanje ne pojavi pored uvredljivog materijala. Trgovci sami posmatraju problem. 61% njih izrazilo je zabrinutost zbog toga što je njihova reklama blizu uvredljivog materijala.

Održavanje pozitivne reputacije kompanije zavisi od okruženja reklama. Cilj je veoma jasan za marketare: naglasak na efektivnom plasmanu oglasa i svest.

Podijelite članak
Slični članci
Zašto previše logotipa zbunjuje kupce (stvarne studije slučaja)
9 min. čitanja

Zašto previše logotipa zbunjuje kupce (stvarne studije slučaja)

Zamislite ovo: Dizajnirate pozivnice za svoje najveće veleprodajne partnere, i morate stisnuti 12 različitih logotipa na jedan dizajn. Zvuči složeno? To je bila moja stvarnost u velikom modnom brendu – dok nismo otkrili kako previše logotipa zbunjuje kupce i šteti prepoznatljivosti brenda. Nakon 20+ godina dizajniranja za globalne brendove, naučio sam da jednostavnost pobjeđuje. Strategija […]

Kitty Lai Kitty Lai
Founder and Brand Strategist, ME BRAND
Razumijevanje identiteta brenda i njegove važnosti
8 min. čitanja

Razumijevanje identiteta brenda i njegove važnosti

Sa vizualima generisanim umjetnom inteligencijom i beskrajnom marketinškom bukom, dizajn postaje komoditiziran – a bez jakog, prepoznatljivog identiteta brenda, brendovi riskiraju da se uklope u more istovjetnosti. Za vlasnike e-trgovina i trgovce e-trgovine, ovo je još važnije. S bezbrojnim trgovinama udaljenim samo jedan klik, identitet vašeg brenda je ono što čini da se idealni kupci […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Kako izgraditi svijest o brendu?
3 min. čitanja

Kako izgraditi svijest o brendu?

Učinkovite strategije svijesti o brendu mogu značajno utjecati na rast vaše tvrtke, lojalnost kupaca i ukupni uspjeh. Povećanjem vidljivosti vašeg brenda, ne samo da privlačite nove kupce, već i jačate svoju poziciju u umovima postojećih. Od iskorištavanja digitalnih platformi do stvaranja nezaboravnih iskustava, postoje brojni načini za podizanje prisutnosti vašeg brenda. Istražimo neke dokazane metode […]