2 min. čitanja

Promjena uvoznih tarifa počinje izgledati stvarno

Propisi o PDV-u za uvoz e-trgovine su u modifikaciji u Evropskom parlamentu. Prijedlog za ukidanje praga uvozne carine od 150 € nalazi se na stolu. Iako su pregovori još uvijek u toku, već je odlučeno da će do marta 2028. godine ovi događaji biti implementirani

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Promjena uvoznih tarifa počinje izgledati stvarno
Izvor: Depositphotos

Sadašnji zakoni o PDV-u i njihove posljedice

Proizvodi kupljeni izvan Evropske unije, recimo od američkih ili kineskih internet prodavača, podliježu uvoznim porezima prema sadašnjim propisima EU. Za narudžbe do 150 €, postoji izuzeće .

Mnogi strani prodavci – posebno oni na web stranicama kao što su AliExpress i Temu sa svojom obično jeftinom robom – bili su u mogućnosti da izbjegnu plaćanje uvoznih poreza zbog ovog nivoa.

Barijera od 150 eura motivira trgovce da podcjenjuju svoje proizvode, navodi se u studiji Službe za istraživanje Evropskog parlamenta. ‘Snižavanje’ cijena im pomaže da izbjegnu carinske poreze i niže stope PDV-a. To podrazumijeva gubitak prihoda za EU, ali također rezultira nepravednim uvjetima za lokalne kompanije koje slijede porezne zakone.

Istovremeno, ukidanje praga od 150 € također bi moglo dovesti do administrativnih gubitaka jer bi svi uvezeni artikli morali proći Import One-Stop Shop (IOSS) sistem. Upravljanje nekoliko uvoznih poreza i obaveza PDV-a na nekoliko tržišta je trenutno logistička katastrofa. Korištenjem jedinstvenog sistema, dropshipperi bi mogli imati koristi od lakših procedura, čime bi možda uštedjeli vrijeme i novac na usklađenosti.

Efekti na kompaniju Dropship

Kompanije koje naglašavaju dropshipping pristup mogu osjetiti promjenu. U EU, dropshipperi se mogu suočiti s konkurencijom od gore navedenih stranih dobavljača koji nude svoje artikle za gotovo likvidacijske stope. Ali kada dobavljači izvan EU dožive poreze, nelojalna konkurencija od jeftinog uvoza mogla bi biti iskorijenjena, čime bi se izjednačili uvjeti za igru.

U isto vrijeme, međutim, ključno je imati na umu da bi ukidanje ograničenja moglo rezultirati većim potrošačkim troškovima jer se uvozni porezi primjenjuju na sve kupovine neovisno o vrijednosti. Dropshipperi će morati iskreno otvoriti ovaj razvoj svojim klijentima i možda modificirati svoju politiku cijena kako bi ostali konkurentni.

Dok Evropski parlament još uvijek raspravlja o predloženim reformama, online kompanije imaju dovoljno vremena da se pripreme s obzirom na njihovu planiranu implementaciju do marta 2028. godine.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+