
Jednadžba vrijednosti
Finansijska strana pokazuje značajan trend: prosječne vrijednosti povrata ove jeseni dostigle su 106 funti, što je povećanje od 7% u odnosu na prethodnu godinu. To ukazuje na trend vraćanja skupljih kupovina.
Promjena očekivanja kupaca
S obzirom na to da više od jedne trećine potrošača vjeruje da je kontrola nad načinima isporuke i povrata ključna, fleksibilnost u opcijama povrata postala je kritična, prema DHL-ovom Global Online Shopper Trends Reportu.
Ova potreba za pogodnošću je demonstrirana oštrim povećanjem od 79% u korištenju paketa u prethodnih 12 mjeseci.
Stuart Hill, izvršni direktor DHL e-commerce UK, primjećuje da su “povrati postali sastavni dio online kupovine”. “Iako je izazov za trgovce, posebno tokom vrhunca sezone, jasne politike i pojednostavljena logistika mogu koristiti objema stranama.”
On naglašava kako izbori kao što su fleksibilne lokacije za odlaganje i ormarići za pakete po razumnim cijenama mogu poboljšati zadovoljstvo kupaca.
Povećanje plaćenih povrata
Djelomična potrošačka plaćanja činila su 46% povrata u jesen 2024. godine, što je blagi porast. Iako se trećina potrošača žali na troškove povrata, gotovo 25% se slaže da plati povrat željene robe.

Source: Depositphotos
Serijski povratci: Tekući problem
Prema podacima, serijski povratnici čine 24% obima povrata, ali predstavljaju samo 11% povratnih kohorti. Zanimljivo je primijetiti da je 83% ovih redovnih kupaca spremno platiti za povrat.
Matthew Jacques, direktor globalnih partnerstava u ZigZagu, vidi ovo kao priliku:
“Spremnost potrošača da plate raste uprkos rekordnim količinama povrata. Plaćeni povrat već je uspješno implementiran od strane brojnih velikih trgovaca.”
On upozorava, međutim, da naplata povrata zahtijeva prvoklasnu korisničku uslugu, uključujući funkcije praćenja, proaktivnu komunikaciju, jednostavne opcije i brz povrat novca.