2 min. čitanja

Promjena u ponašanju potrošača je evidentna u Velikoj Britaniji

Kako se blagdani približavaju, novi podaci pokazuju promjenjive trendove u povratu u maloprodaji u Velikoj Britaniji. Prema zajedničkoj analizi DHL-a i ZigZaga, obim povrata porastao je za blagih 3% između septembra i oktobra 2024. i 2023. godine, ali je plaćeni povrat porastao za značajnijih 6%.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Promjena u ponašanju potrošača je evidentna u Velikoj Britaniji
Izvor: Depositphotos

Jednadžba vrijednosti

Finansijska strana pokazuje značajan trend: prosječne vrijednosti povrata ove jeseni dostigle su 106 funti, što je povećanje od 7% u odnosu na prethodnu godinu. To ukazuje na trend vraćanja skupljih kupovina.

Promjena očekivanja kupaca

S obzirom na to da više od jedne trećine potrošača vjeruje da je kontrola nad načinima isporuke i povrata ključna, fleksibilnost u opcijama povrata postala je kritična, prema DHL-ovom Global Online Shopper Trends Reportu.

Ova potreba za pogodnošću je demonstrirana oštrim povećanjem od 79% u korištenju paketa u prethodnih 12 mjeseci.

Stuart Hill, izvršni direktor DHL e-commerce UK, primjećuje da su “povrati postali sastavni dio online kupovine”. “Iako je izazov za trgovce, posebno tokom vrhunca sezone, jasne politike i pojednostavljena logistika mogu koristiti objema stranama.”

On naglašava kako izbori kao što su fleksibilne lokacije za odlaganje i ormarići za pakete po razumnim cijenama mogu poboljšati zadovoljstvo kupaca.

Povećanje plaćenih povrata

Djelomična potrošačka plaćanja činila su 46% povrata u jesen 2024. godine, što je blagi porast. Iako se trećina potrošača žali na troškove povrata, gotovo 25% se slaže da plati povrat željene robe.

return policy

Source: Depositphotos

Serijski povratci: Tekući problem

Prema podacima, serijski povratnici čine 24% obima povrata, ali predstavljaju samo 11% povratnih kohorti. Zanimljivo je primijetiti da je 83% ovih redovnih kupaca spremno platiti za povrat.

Matthew Jacques, direktor globalnih partnerstava u ZigZagu, vidi ovo kao priliku:

“Spremnost potrošača da plate raste uprkos rekordnim količinama povrata. Plaćeni povrat već je uspješno implementiran od strane brojnih velikih trgovaca.”

On upozorava, međutim, da naplata povrata zahtijeva prvoklasnu korisničku uslugu, uključujući funkcije praćenja, proaktivnu komunikaciju, jednostavne opcije i brz povrat novca.

Kako se približava vrhunac sezone, povratci u Velikoj Britaniji izazivaju trgovce da uravnoteže operativnu efikasnost sa fleksibilnim opcijama dok zadovoljavaju zahtjeve kupaca za besprijekornu blagdansku kupovinu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+