2 min. čitanja

Prekogranična e-trgovina pokreće evropsko tržište od 326 milijardi eura

Brzo razvijajuće europsko okruženje za kupnju putem interneta vidi prekograničnu trgovinu u prvom planu. Na osnovu najnovijeg istraživanja "Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe" iz Cross-Border Commerce Europe, online prekogranična industrija kontinenta može se pohvaliti zapanjujućih 326 milijardi eura u prodaji za finansijsku godinu 2023/2024.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Prekogranična e-trgovina pokreće evropsko tržište od 326 milijardi eura
Izvor: Depositphotos

Pobliže gledajući brojke, internet tržišta su dominirala scenom i činila šokantnih 69% ukupne prodaje, ili 225 milijardi eura. Samo sa svojom prodajom od 197,01 milijardi eura, prvih 100 prekograničnih tržišta pokazalo je značajan porast od 39,29 posto. Još nevjerovatnije, prvih 10 tržišta činilo je otprilike polovinu prometa vođenog tržištem.

“Rezultati naše najnovije analize naglašavaju koliko se dinamično prekogranična e-trgovina razvija širom Evrope”, rekla je osnivačica Cross-Border Commerce Europe Carine Moitier.

Potrošači biraju prekograničnu kupovinu sve više i više, što sugerira obećavajuću budućnost i za postojeće tvrtke u ovom sektoru koji se brzo mijenja i za nove konkurente.

Dinamika tržišta će se također pomaknuti nešto naprijed. Dok će se prekogranični GMV u Evropi vjerovatno povećati – procjene pokazuju da će 97,3% posjetitelja biti prekogranično do 2025. godine – predviđa se da će udio tržišta u općoj e-trgovini GMV donekle pasti sa 69% na 67,9%. To ukazuje na sazrijevanje tržišta.

Jedno intrigantno zapažanje je da ovaj obrazac širenja nije jedinstven. Prekogranična e-trgovina u Evropi zabilježila je ranije ove godine porast od 32% u 2023. godini u odnosu na prethodnu godinu. Evropske online prodavnice su ostvarile 107 milijardi eura u ukupnoj prekograničnoj prodaji u tom periodu.

Vidjevši ovu brzu ekspanziju prekogranične e-trgovine u Evropi, jasno je da preduzeća kao i potrošači koriste mogućnosti koje ovaj sektor u razvoju nudi. Značajne stope povećanja na vodećim tržištima ne samo da odražavaju otpornost industrije, već i naglašavaju rastući trend prekogranične kupovine među evropskim potrošačima.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+