3 min. čitanja

Povratak u školu u SAD-u: Kako američki roditelji kupuju i koliko troše

Praznici su tek počeli, ali trgovci znaju da je pokretanje kampanja "Povratak u školu" odmah iza ugla. Istraživanje američkog tržišta sugeriše da bi potrošnja na kupovinu mogla biti veća nego prošle godine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Povratak u školu u SAD-u: Kako američki roditelji kupuju i koliko troše
Izvor: Depositphotos

Prema istraživanju JLL-a, očekuje se da će roditelji u SAD-u ove godine potrošiti gotovo 22% više na školski pribor . Ovaj trend ukazuje na ključne mogućnosti i izazove od kojih evropske e-prodavnice mogu da uče i prilagode se svojim tržištima.

Roditelji planiraju potrošiti 475 dolara po djetetu, dok je prošle godine iznosila 390 dolara.

Walmart, Amazon i Target ostaju najbolji izbor za kupovinu. Ovo je velika prednost za velike, dobro uspostavljene trgovce. Evropske platforme mogu da crpe inspiraciju – izbor ovih prodavnica ukazuje na važnost izgradnje snažnog brenda i ponude širokog asortimana proizvoda po pristupačnim cenama.

Drugi, iako mnogo manje popularan izbor, su trgovci kao što su Costco, Old Navy, i Dollar General. Međutim, oni su i dalje deo šoping okruženja. To sugeriše da, iako veliki trgovci dominiraju, još uvek postoji prostor za specijalizovane trgovce da steknu udeo na tržištu.

Source: JLL

Istraživanje takođe pokazuje da je oko četvrtine roditelja počelo da kupuje školarce ranije – u junu (22,1%), julu (20%) i avgustu (16,8%). Na osnovu ove distribucije, vidimo da je prikladno osigurati dobar inventar i marketinške strategije tako da prodavnice mogu zadovoljiti i rane i kasne kupce.

Dok se potrošači pripremaju da ispune svoje liste za kupovinu školskih zaliha ove godine, američke prodavnice polako pokreću svoju letnju prodaju. Amazon počinje sa svojim Prime Day-om od 16. do 17. jula, a slede ga i drugi trgovci, uključujući Target, Walmart, Best Buy i Kohl's.

Suočavanje sa inflacijom

Zanimljivo je da roditelji u gotovo svim grupama prihoda planiraju potrošiti više novca tijekom školske sezone u odnosu na prošlu godinu. Bogatija domaćinstva (koja zarađuju više od 150.000 dolara) najviše povećavaju svoje budžete. Uprkos zabrinutosti zbog inflacije, roditelji koji zarađuju više od 50.000 dolara ne smanjuju svoje budžete. Međutim, roditelji sa nižim primanjima koji zarađuju manje od 50.000 dolara smanjuju svoje budžete zbog inflacije i traže prodaju, kupone i transakcije.

Razlika se širi. To znači da je prikladno ponuditi konkurentne cijene i atraktivne ponude za privlačenje budžetski osviještenih kupaca. Istovremeno, ne zaboravite na visoko kvalitetne i premijum proizvode za bogatije kupce.

Source: JLL

Istraživanje kaže da mame planiraju da troše više, traže prodaju, ponude i kupone, ponovo koriste školske proizvode, kupuju u julu i avgustu. Oni uglavnom naručuju online i ekonomski od velikih i jeftinijih brendova, posjećujući u prosjeku 2-5 trgovaca. Očevi obično rano počnu sa kupovinom. U prosjeku, oni troše manje, kupuju u tržnim centrima, koriste BOPIS (Buy Online, Pick Up in Store) i preferiraju besplatnu dostavu. U prodavnicama cene jednostavnu navigaciju, posećuju kancelarijski materijal, robne kuće i prodavnice elektronike. Prodaje se u 6-7 prodavnica.

Šta možemo da izdvojimo od trendova kupovine u SAD? Razumevanjem povećane potrošnje po detetu, preferiranih destinacija za kupovinu, distribuiranih rokova kupovine i različitih budžeta različitih grupa prihoda, evropske platforme za e-trgovinu mogu se bolje pripremiti za uspešnu prodajnu sezonu. Ponuda širokog asortimana proizvoda, konkurentnih cena, atraktivnih ponuda i pravovremenih prodajnih promocija biće ključna za sticanje udela u ovoj oblasti.

Podijelite članak
Slični članci
Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca
24 min. čitanja

Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca

Zamislite da uđete u svoju omiljenu lokalnu trgovinu i vlasnik vas pozdravlja po imenu, već znajući što bi vam se moglo svidjeti. Oni se prisjećaju vaše posljednje kupovine i upućuju vas na novi predmet koji ga savršeno nadopunjuje. Ova vrsta osobnog dodira čini da se osjećate cijenjeno i tjera vas da se vraćate. U svijetu […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Pročitajte članak
Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025
5 min. čitanja

Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025

Na osnovu Subscription Trends Q1 Report 2025 od strane Subscrybe-a, ovaj članak istražuje pet trendova koji preoblikuju ekonomiju pretplate. Umjesto jednostavnog sumiranja nalaza, uvidi su pažljivo prilagođeni za e-commerce preduzeća uz očuvanje originalnih podataka i primjera iz stvarnog svijeta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost
12 min. čitanja

Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost

Dugi niz godina, iskorištavanje kupona u trgovini za zaradu rabata ili nagrade bilo je nezgrapno putovanje kupaca. Kuponi su možda postojali koliko i same trgovine, ali pojava mobilnih uređaja donijela je sa sobom mobilne kupone i mogućnost pokretanja ‘višekanalnih’ kampanja lojalnosti, u kojima je trgovac mogao pokrenuti kod za popust koji se može iskoristiti i […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+