
Hajde da istražimo kako možete iskoristiti Igre da podignete svoju marketinšku igru e-trgovine , a da pritom ostanete u okviru pravila fer-pleja.
Tajming je sve
Označite svoje kalendare: Ljetne olimpijske igre traju od 26. jula do 11. augusta, a Paraolimpijske igre slijede od 28. augusta do 8. septembra. Iako se može činiti kao zadnji trenutak, još uvijek ima vremena za izradu sjajne marketinške strategije e-trgovine . Krenimo u akciju i iskoristimo ovu priliku da povećamo svoju online prodaju i angažiramo kupce u olimpijskom duhu!
Igranje po pravilima
Prije nego što krenete u akciju, zapamtite: Olimpijski prstenovi i srodni simboli strogo su zabranjeni bez službene dozvole. Čak su i fraze poput “Pariz 2024” zaštićene. Ali ne dozvolite da vam ovo umanji duh – postoji mnogo kreativnih načina da uhvatite olimpijsku suštinu u vašem marketingu e-trgovine bez prelaska granica:
- Koristite opću sportsku terminologiju: “Prvenstvo”, “Svjetska klasa”, “Zlatni standard”
- Referenca duh konkurencije: “Global Athletic Festival”, “International Sports Event”
- Aludirajte na Pariz bez spominjanja Olimpijskih igara: “City of Light specijaliteti”
- Koristite nacionalne boje i simbole (ali ne i službene logotipe timova)
- Kreirajte promocije sa sportskom tematikom: “Sprint za štednju”
- Usredotočite se na vrijednosti kao što su jedinstvo, izvrsnost i upornost
Zapamtite, ključ je da se dočara uzbuđenje Igara bez direktnog pozivanja na zaštićeni olimpijski brend. To vas izaziva da budete kreativniji u svom marketingu e-trgovine, što potencijalno dovodi do zanimljivijih i nezaboravnijih kampanja.

Source: Depositphotos
Pobjedničke strategije za vašu online trgovinu
1. Prihvatite nacionalni ponos: Opskrbite se proizvodima u bojama vaše zemlje. Razmislite dalje od sportske opreme – zastave, šalice, čak i dodaci za kućne ljubimce mogu pokazati timski duh.
2. Okus Francuske: S domaćinstvom u Parizu, zašto ne predstaviti proizvode inspirirane Francuskom? To je suptilan naklon gradu domaćinu bez direktnog spominjanja Igara.
3. Dizajn za pobjedu: Osvježite svoju web stranicu sa sportskim tematskim elementima i nacionalnim bojama. Samo budite sigurni da prilagodite svoj pristup za različita tržišta ako prodajete na međunarodnom tržištu.
4. Champion popusti: Ponudite “rekordne cijene” ili “munjevito brzu dostavu” kako biste uhvatili natjecateljski duh.
5. Angažirajte svoje obožavatelje: Organizirajte natjecanja na društvenim mrežama tražeći od sljedbenika da podijele kako podržavaju svoju zemlju ili stvaraju sportsku pjesmu. To je sjajan način za povećanje angažmana i dosezanje novih kupaca.
6. Marketinška magija u stvarnom vremenu: Ostanite okretni i spremni da iskoristite neočekivane trenutke tokom Igara. Dobro tempiran, pametan post može postati viralan i staviti vaš brend u središte pozornosti.
Trening za uspjeh
Zapamtite, priprema je ključna u marketingu e-trgovine. Počnite planirati svoje olimpijske kampanje sada kako biste bili sigurni da ste spremni kada se baklja upali. Fokusirajući se na kreativnost, nacionalni ponos i duh natjecanja, možete stvoriti pobjedničku marketinšku strategiju e-trgovine koja poštuje pravila, a istovremeno bilježi uzbuđenje Igara.
Kako novi kupci hrle na vašu stranicu, ne zaboravite izgraditi povjerenje sa svojom proširenom publikom. Usredotočite se na pružanje izvrsne korisničke usluge, jasne informacije o proizvodu i besprijekorno iskustvo kupovine. Prikažite autentične recenzije kupaca i svjedočanstva kako biste izgradili kredibilitet. Osigurajte da su sigurnosne mjere vašeg sajta robusne i jasno komunicirane.
Davanjem prioriteta elementima izgradnje povjerenja u vašoj strategiji e-trgovine, možete pretvoriti ovaj val prometa inspirisanog Olimpijskim igrama u dugoročne odnose s kupcima i održivi rast poslovanja.