
Filteri u kategorijama na web stranicama za e-trgovinu igraju ključnu ulogu u poboljšanju korisničkog iskustva, potreba kupaca i efikasnosti kupovine. Oni omogućavaju kupcima da lako pronađu proizvode koji odgovaraju njihovim specifičnim potrebama i željama, štedeći vrijeme i povećavajući zadovoljstvo korisnika, što često rezultira većom stopom konverzije.
Zašto su filteri neophodni?
1. Precizno sortiranje: Korisnici mogu brzo sortirati proizvode po različitim kriterijima kao što su cijena, boja, marka i ocjene kupaca.
2. Smanjena frustracija: Efikasni filteri smanjuju vjerovatnoću da se korisnici “izgube” u moru proizvoda.
3. Ušteda vremena: Omogućuju brže otkrivanje željenih proizvoda.
4. Fokusirajte se na relevantnost: Filteri smanjuju broj prikazanih proizvoda, pomažući korisnicima da se koncentrišu na one koji najbolje zadovoljavaju njihove potrebe.
Statistike podržavaju važnost filtera
Istraživanje Baymard Instituta pokazuje da loša upotrebljivost popisa proizvoda dovodi do stope napuštanja od 67-90%. Nasuprot tome, sajtovi sa optimiziranim alatima za filtriranje i sortiranje doživljavaju značajno nižu stopu napuštanja od samo 17-33%.
Najčešće korišteni tipovi filtera:
1. Cijena
2. Brend
3. Ocjene kupaca
4. Boja, veličina i materijal
5. Tehničke specifikacije (za elektronske proizvode)
Važno je napomenuti da odabir filtera nije univerzalan. Mora biti prilagođen vašim specifičnim ponudama i potrebama kupaca. Na primjer, filteri relevantni za dobavljače alata će se razlikovati od onih za prodavnice igračaka.
Prilagođavanje industrijama
Prilagođavanje filtera za određene kategorije proizvoda je ključ za optimizaciju korisničkog iskustva (UX). Nejasni ili neprikladni filteri mogu dovesti do konfuzije i frustracije, što potencijalno rezultira napuštenim kupovinama.
Poseban izazov se suočavaju tržišta sa preko 20 različitih kategorija proizvoda, gdje je potrebno prilagoditi filtere komplementarnim kategorijama.
Zašto je važno razumjeti potrebe kupaca
Ulaganje u poboljšanje filtera za online prodavnice nije samo o pružanju boljeg korisničkog iskustva; To je direktna investicija u povećanje prodaje i smanjenje stope napuštanja lokacije. Kroz efikasnu implementaciju i optimizaciju filtera, prodavnice mogu značajno olakšati proces kupovine, omogućavajući korisnicima da brzo i lako pronađu željene proizvode, čime se povećava zadovoljstvo kupaca.
Jasno je da pravilno postavljeni i optimizirani filteri nisu samo korisnički alat, već ključna strategija za poboljšanje poslovanja u digitalnom dobu. Stoga, ulaganje u razvoj intuitivnih, razumljivih i pristupačnih filtera treba biti prioritet za svaku online trgovinu koja želi zadovoljiti potrebe kupaca.