3 min. čitanja

Potrebe kupaca i važnost filtera u online trgovinama

Jeste li se ikada osjećali izgubljeno u fizičkoj trgovini bez jasno označenih prolaza, tražeći samo jedan ili dva predmeta? U online svijetu, možemo izbjeći ovu frustraciju zahvaljujući moćnom alatu - filterima. Oni su toliko korisni da mogu odmah povećati interakciju i staviti potrebe kupaca na pravo mjesto.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Potrebe kupaca i važnost filtera u online trgovinama
Izvor: Depositphotos

Filteri u kategorijama na web stranicama za e-trgovinu igraju ključnu ulogu u poboljšanju korisničkog iskustva, potreba kupaca i efikasnosti kupovine. Oni omogućavaju kupcima da lako pronađu proizvode koji odgovaraju njihovim specifičnim potrebama i željama, štedeći vrijeme i povećavajući zadovoljstvo korisnika, što često rezultira većom stopom konverzije.

Zašto su filteri neophodni?

1. Precizno sortiranje: Korisnici mogu brzo sortirati proizvode po različitim kriterijima kao što su cijena, boja, marka i ocjene kupaca.
2. Smanjena frustracija: Efikasni filteri smanjuju vjerovatnoću da se korisnici “izgube” u moru proizvoda.
3. Ušteda vremena: Omogućuju brže otkrivanje željenih proizvoda.
4. Fokusirajte se na relevantnost: Filteri smanjuju broj prikazanih proizvoda, pomažući korisnicima da se koncentrišu na one koji najbolje zadovoljavaju njihove potrebe.

Statistike podržavaju važnost filtera

Istraživanje Baymard Instituta pokazuje da loša upotrebljivost popisa proizvoda dovodi do stope napuštanja od 67-90%. Nasuprot tome, sajtovi sa optimiziranim alatima za filtriranje i sortiranje doživljavaju značajno nižu stopu napuštanja od samo 17-33%.

Najčešće korišteni tipovi filtera:

1. Cijena
2. Brend
3. Ocjene kupaca
4. Boja, veličina i materijal
5. Tehničke specifikacije (za elektronske proizvode)

Važno je napomenuti da odabir filtera nije univerzalan. Mora biti prilagođen vašim specifičnim ponudama i potrebama kupaca. Na primjer, filteri relevantni za dobavljače alata će se razlikovati od onih za prodavnice igračaka.

Prilagođavanje industrijama

Prilagođavanje filtera za određene kategorije proizvoda je ključ za optimizaciju korisničkog iskustva (UX). Nejasni ili neprikladni filteri mogu dovesti do konfuzije i frustracije, što potencijalno rezultira napuštenim kupovinama.

Poseban izazov se suočavaju tržišta sa preko 20 različitih kategorija proizvoda, gdje je potrebno prilagoditi filtere komplementarnim kategorijama.

Zašto je važno razumjeti potrebe kupaca

Ulaganje u poboljšanje filtera za online prodavnice nije samo o pružanju boljeg korisničkog iskustva; To je direktna investicija u povećanje prodaje i smanjenje stope napuštanja lokacije. Kroz efikasnu implementaciju i optimizaciju filtera, prodavnice mogu značajno olakšati proces kupovine, omogućavajući korisnicima da brzo i lako pronađu željene proizvode, čime se povećava zadovoljstvo kupaca.

Jasno je da pravilno postavljeni i optimizirani filteri nisu samo korisnički alat, već ključna strategija za poboljšanje poslovanja u digitalnom dobu. Stoga, ulaganje u razvoj intuitivnih, razumljivih i pristupačnih filtera treba biti prioritet za svaku online trgovinu koja želi zadovoljiti potrebe kupaca.

Podijelite članak
Slični članci
Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu
5 min. čitanja

Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu

Širenje na međunarodna tržišta može izgledati neodoljivo za mađarske prodavce. Sa desetinama platformi, različitim propisima i kulturnim razlikama, mnoge kompanije se drže onoga što znaju. Attila Beneš iz Base.com dijeli praktične uvide o tome koja tržišta zapravo rade za mađarske prodavce – i uobičajene greške koje koštaju preduzeća hiljade u neuspjelim pokušajima širenja.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi
7 min. čitanja

Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi

E-trgovci na malo u srednjoj i istočnoj Europi tiho nadmašuju tržište, dok globalni divovi poput Temu i Shein preplavljuju evropska tržišta jeftinim proizvodima. Top 50 kompanija u regiji pronašlo je načine za konzistentan rast, čak i kada je post-pandemijski bum izblijedio i inflacija je pogodila potrošnju potrošača. Evo šta rade drugačije.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro