
SimplyCodes je ispitao statistiku kupona iz više od 30.000 trgovina kako bi pronašao petak kao najvjerojatniji dan za popuste. Konkretno, za 19% u odnosu na druge radne dane, količina odobrenih kupona dramatično raste na ovaj dan. Ovo povećanje odražava američki platni sistem, u kojem se plaća obično distribuira dva puta mjesečno. Posebno su vrijedni pažnje efekti u područjima kao što su ženska njega kože, odjeća i piće.
Prema izvještaju, 52% promo kodova generira se od srijede do petka. Kompanije bi bilo mudro da koncentrišu svoje kampanje na ove dane kako bi iskoristile povećanu pažnju kupaca. Popusti u petak posebno dobro funkcioniraju u poticanju kupovine prije pada vikenda kada je osigurano manje kupona
Fenomen “popločavanja” nasuprot svjesnoj potrošnji
Dok popusti povećavaju prodaju, kompanije za e-trgovinu moraju biti svjesne sklonosti potrošača ka preplaćivanju. Nazvan “popločavanje”, kombinacija “štednje” i “potrošnje”, ovaj fenomen objašnjava situaciju kada potrošač troši više novca da bi uštedio više.
Zašto je e-trgovina ovdje relevantna? Prekomjerni popusti mogu uzrokovati dug klijenata ili nižu lojalnost brendu, što utiče na buduće troškove.
Kompanije mogu naglasiti etičku kupovinu kako bi pomogle da se to nadoknadi. Pružanje prilagođenih ušteda ili popusta u zavisnosti od ponašanja pri kupovini pomaže u podsticanju odgovornije potrošnje.

Source: Depositphotos
Petkom predstavljaju veliku šansu za e-commerce kompanije da povećaju prodaju sa pažljivo tempiranim kuponima i promo kodovima. Online trgovine mogu povećati prodaju, povećati zadovoljstvo kupaca i stvoriti dugotrajne veze usklađivanjem popusta s ponašanjem potrošača i minimiziranjem primamljivanja prekomjerne potrošnje.