2 min. čitanja

Popusti u petak odgovorno povećavaju prodaju e-trgovine

U kontekstu e-trgovine, poboljšanje uključenosti kupaca i povećanje prodaje kritično zavise od znanja o ponašanju potrošača. Najnovije istraživanje SimplyCodes-a pojašnjava stratešku upotrebu kupona i najbolje vrijeme za uštede. To također izaziva probleme s razumnim troškovima, iako.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Popusti u petak odgovorno povećavaju prodaju e-trgovine
Izvor: Depositphotos

SimplyCodes je ispitao statistiku kupona iz više od 30.000 trgovina kako bi pronašao petak kao najvjerojatniji dan za popuste. Konkretno, za 19% u odnosu na druge radne dane, količina odobrenih kupona dramatično raste na ovaj dan. Ovo povećanje odražava američki platni sistem, u kojem se plaća obično distribuira dva puta mjesečno. Posebno su vrijedni pažnje efekti u područjima kao što su ženska njega kože, odjeća i piće.

Prema izvještaju, 52% promo kodova generira se od srijede do petka. Kompanije bi bilo mudro da koncentrišu svoje kampanje na ove dane kako bi iskoristile povećanu pažnju kupaca. Popusti u petak posebno dobro funkcioniraju u poticanju kupovine prije pada vikenda kada je osigurano manje kupona

Fenomen “popločavanja” nasuprot svjesnoj potrošnji

Dok popusti povećavaju prodaju, kompanije za e-trgovinu moraju biti svjesne sklonosti potrošača ka preplaćivanju. Nazvan “popločavanje”, kombinacija “štednje” i “potrošnje”, ovaj fenomen objašnjava situaciju kada potrošač troši više novca da bi uštedio više.

Zašto je e-trgovina ovdje relevantna? Prekomjerni popusti mogu uzrokovati dug klijenata ili nižu lojalnost brendu, što utiče na buduće troškove.

Kompanije mogu naglasiti etičku kupovinu kako bi pomogle da se to nadoknadi. Pružanje prilagođenih ušteda ili popusta u zavisnosti od ponašanja pri kupovini pomaže u podsticanju odgovornije potrošnje.

Friday e-commerce discounts: maximise sales, minimise overspending. New blog! #EcommerceTips

Source: Depositphotos

Poticanje razumnih troškova može rezultirati dugoročnom lojalnošću klijenata jer e-trgovina radi na povećanju prodaje. Održiviji razvoj može proizaći iz pojednostavljenja iskustva kupovine, pružanja jasnih ušteda i podučavanja potrošača o mudrom ponašanju pri kupovini.

Petkom predstavljaju veliku šansu za e-commerce kompanije da povećaju prodaju sa pažljivo tempiranim kuponima i promo kodovima. Online trgovine mogu povećati prodaju, povećati zadovoljstvo kupaca i stvoriti dugotrajne veze usklađivanjem popusta s ponašanjem potrošača i minimiziranjem primamljivanja prekomjerne potrošnje.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+