2 min. čitanja

Popravke kućanskih aparata su u porastu. To je također slučaj za e-trgovinu

Novi propisi o popravkama koje je predložila Evropska unija donijet će velike promjene ne samo za kupce već i za tvrtke. Predstavljajući više od 140 organizacija u 24 evropske zemlje, nemilosrdna kampanja koalicije Right to Repair Europe proizvela je nove smjernice. Dodatno će biti pogođeni razvojem događaja neki sektori e-trgovine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Popravke kućanskih aparata su u porastu. To je također slučaj za e-trgovinu
Izvor: Depositphotos

Novi propisi osiguravaju potrošačima lakši pristup popravcima po razumnim cijenama za neke uređaje, uključujući elektroniku i kućanske aparate. Proizvođači će biti obavezni, do 10 godina, da obezbjede izbor popravke čak i nakon isteka zakonske garancije, po prvi put, čime će se značajno unaprijediti zaštita potrošača.

Za marketinške tvrtke e-trgovine, to podrazumijeva osiguravanje da potrošači imaju jednostavan pristup informacijama o popravci i pravilno predstavljanje ovih izbora.

Nova direktiva stupit će na snagu 30. jula 2024. godine. Članice EU imat će tri godine da ga prevedu u nacionalno zakonodavstvo.

Rezervni predmeti za nezavisne servisere

Jedna od glavnih karakteristika novih propisa je zahtjev za proizvođače da razumno cijene alate i rezervne dijelove za nezavisne servisere. Istovremeno, ovo će otvoriti tržište za nezavisne servisere i generirati nove poslovne izglede za marketinške sisteme e-trgovine koji se koncentrišu na prodaju rezervnih komponenti i usluge popravke.

Nove smjernice zabranjuju softverske politike i ugovorna ograničenja koja mogu ometati nezavisne servisere. Iako postoji nekoliko izuzeća za zaštitu prava intelektualnog vlasništva, ovo ograničenje je značajan prvi korak ka pravednijem tržištu popravaka.

Ako kupci odaberu popravak umjesto zamjene, zakonska garancija će trajati dvanaest mjeseci. Ova akcija će promovirati popravke i pomoći u smanjenju proizvodnje e-otpada.

Podrška sektoru popravaka

Smanjenje PDV-a na usluge popravke jedan je od finansijskih poticaja koje države članice EU potiču da promoviraju popravke. To može generirati nova radna mjesta i proširiti spektar proizvoda i usluga za popravke dostupnih kompanijama.

Evropska komisija namjerava izgraditi online portal koji nudi detalje o izborima popravaka i povezanim troškovima. Namjera je da se podigne vidljivost i otvorenost servisa za popravke kako bi se pomoglo klijentima u njihovom procesu donošenja odluka.

Podijelite članak
Slični članci
Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca
24 min. čitanja

Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca

Zamislite da uđete u svoju omiljenu lokalnu trgovinu i vlasnik vas pozdravlja po imenu, već znajući što bi vam se moglo svidjeti. Oni se prisjećaju vaše posljednje kupovine i upućuju vas na novi predmet koji ga savršeno nadopunjuje. Ova vrsta osobnog dodira čini da se osjećate cijenjeno i tjera vas da se vraćate. U svijetu […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Pročitajte članak
Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025
5 min. čitanja

Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025

Na osnovu Subscription Trends Q1 Report 2025 od strane Subscrybe-a, ovaj članak istražuje pet trendova koji preoblikuju ekonomiju pretplate. Umjesto jednostavnog sumiranja nalaza, uvidi su pažljivo prilagođeni za e-commerce preduzeća uz očuvanje originalnih podataka i primjera iz stvarnog svijeta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost
12 min. čitanja

Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost

Dugi niz godina, iskorištavanje kupona u trgovini za zaradu rabata ili nagrade bilo je nezgrapno putovanje kupaca. Kuponi su možda postojali koliko i same trgovine, ali pojava mobilnih uređaja donijela je sa sobom mobilne kupone i mogućnost pokretanja ‘višekanalnih’ kampanja lojalnosti, u kojima je trgovac mogao pokrenuti kod za popust koji se može iskoristiti i […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+